مایکروسافت: آیپد پرو یک دستگاه کامل در مقایسه با سرفیس نیست

یکی از مسئولان مایکروسافت در مصاحبه‌ی اخیر خود آیپد پرو را قابل مقایسه با سرفیس ندانست و گفت که آن همیشه یک دستگاه جانبی است.

دن لیکاک _Dan Laycock_ مدیر ارشد ارتباطات سرفیس مایکروسافت در مصاحبه‌ای که با TrustedReviews داشته است، گفت: امکاناتی که سرفیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد همانند آیپد پرو نیست و این دو با هم متفاوت هستند.

آیپد پرو همیشه یک دستگاه جانبی خواهد بود.

در مقطعی اپل اعلام کرد که داشتن یک قلم استایلوس همراه با شکست خواهد بود اما ما همواره به این استراتژی ایمان داشته‌ایم. ما می‌دانیم که مشتریان ما این قلم را دوست دارند. همانطور که می‌بینید اپل هم این روند را پیش گرفته است و به وضوح مشخص است که برای بهره‌وری و توانایی بیشتر یک صفحه نمایش بزرگ این قلم لازم است.

نمی‌توان این دو را با یکدیگر مقایسه کرد، چون سرفیس یک کامپیوتر کامل است و قابلیت اجرای تمامی برنامه‌ها را دارد.

این موضع گیری می‌تواند مربوط به گفته‌های اپل در مورد آیپد پرو باشد که ادعا می‌کند با داشتن آیپد پرو دیگر نیازی به یک کامپیوتر نخواهید داشت.

البته این نکته‌ای که آقای لیکاک در مورد قلم استایلوس به آن اشاره می‌کند از بنیان اشتباه است! اول به خاطر اینکه در آن زمان مدیریت اپل یک فرد دیگری بود و اندیشه‌های خود را داشت و دوم اینکه در گذشته طراحی‌های دیجیتال همانند امروز رواج نداشت و نیاز آن چنانی به قلم استایلوس نبود!