قطعی شد: هفدهم اسفندماه منتظر رونمایی از آی‌پد جدید اپل باشید!

بالاخره پس از انتشار چندین و چند خبر و شایعه در خصوص تاریخ رونمایی از آی‌پد ۳، دعوتنامه ارسالی از سوی شرکت اپل به اهالی رسانه، گزارش‌های ابتدای ماه جاری میلادی در خصوص رونمایی از آی‌پد ۳ در هفدهم اسفند (هفتم مارس) را تایید می‌کند.

مانند سال‌های گذشته اپل بجای برگزاری مراسم در مرکز اصلی خود در کوپرتینو کالیفرنیا، این مراسم را در  مرکز Yerba Buena در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد کرد، جائی‌که اپل اخیرا مراسم‌های رونمایی خود را در آن برگزار کرده است مانند اکتبر گذشته که رونمایی از iPhone 4S در این مرکز انجام شد.

در دعوتنامه اپل تنها عبارت “ما چیزهایی داریم که شما واقعا باید ببینید. و لمس کنید” به چشم می‌خورد و تاریخ درج شده بر روی دعوتنامه نیز همانطور که گفتیم گزارش‌های قبلی را در خصوص برگزاری این مراسم در هفته اول ماه مارس تایید می‌کند.

اپل اصولا عادت دارد در دعوتنامه‌ مراسم‌های رونمایی خود چیزهایی را پنهان کند و حالا در تصویر قرار گرفته در دعوتنامه مراسم هفتم مارس یک آی‌پد می‌بینیم. نه! صبر کنید گویا از دکمه هوم خبری نیست!

آیا این بزرگترین تغییر آی‌پد نسل بعدی خواهد بود و یا باید منتظر شنیدن خبرهایی همچون افزایش ۴ برابری پیکسل‌های صفحه نمایش آی‌پد جدید باشیم.