فروش هدست واقعیت مجازی سازگار با آیفون در فروشگاه اپل

اخیرا مدیر عامل اپل، تیم کوک اشاره کرد که به هدست‌های واقعیت مجازی علاقه دارند و گفته می‌شود که اپل دارای یک تیم مخفی برای کار بر روی واقعیت مجازی است.

حال مشخص شده است که یک نسخه ارتقا یافته از پروژه Google Cardboard با نام «Mattel View-Master Virtual Reality Starter Pack» در فروشگاه اپل به فروش می‌رسد که قیمتی 29.95 دلاری دارد. این اولین هدست واقعیت مجازی است که راه خود را به فروشگاه اپل باز نموده است.

اگر درباره پروژه Google Cardboard یا همان مقوای گوگل تا کنون چیزی شنیده باشید پس همه چیز را درباره این هدست سازگار با آیفون می‌دانید. پروژه‌ی مقوای گوگل با هدف هدست واقعیت مجازی ارزان کلید خورد و به کاربران آموزش می‌داد که با وسایلی ساده خودشان هدست واقعیت مجازی را بسازند!

Mattel View-Master Virtual Reality Starter Pack، یک هدست که در واقع مجموعه‌ای از لنز و یک قالب پلاستیکی است (این بار مقوا نیست) که برای استفاده با آیفون طراحی و ساخته شده است. این مجموعه با هر گوشی هوشمند اپل از آیفون 5 به بالا کار می‌کند.

آیفون با یک برنامه‌ی خاص، ویدیو را به صورت دوگانه نمایش می‌دهد. کاربران نیز از طریق لنز به ویدیو نگاه می‌کند، و با توجه به تفاوت‌های جزئی در دو ویدیوهایی که در هر لنز نمایش داده می‌شوند، مغز کاربر یک درک سه بعدی را به جای دو بعدی از ویدیو خواهد داشت.

سایر تصاویر این هدست (برای مشاهده در سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

2View-Master-VR-33View-Master-VR-5 5View-Master-VR-2 4View-Master-VR-4

س