فروش اولین نسل آیفون در جعبه پلمپ با قیمت 22 هزار دلار

زندگی بسیاری زمانی که استیو جابز اولین آیفون رو در 9 ژانویه 2007 معرفی نمود، تغییر کرد. آیفون دستگاهی بود که هر کسی آن را می‌خواست. طبق یک تفاهم نامه امضا شده با شرکت Cingular (که بعد به AT&T تغییر نام داد)، نسخه 4 گیگابایتی آیفون با قیمت ۴۹۹ دلار و مدل ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می‌رسید. در آن زمان اپل تبلیغات‌های مختلفی همانند، نمایش نسخه دسکتاپ نیویورک تایمز بر روی سافاری گوشی و همچنین ویدیو سگ اسکیت بورد سوار در یوتیوب دستگاه، برای اولین آیفون نمود.

اولین نسل آیفون هر چقدر هم که جذاب بود اما با یک دستگاه کامل فاصله زیادی داشت. جابز تصمیم گرفت به جای 3G از شبکه EDGE استفاده کند که علاوه بر کندتر بودن، امکان این وجود داشت که شما تا زمانی که از مرورگر خود استفاده می‌کنید، تماس‌های تلفنی را از دست بدهید. دوربین 2 مگاپیکسلی دستگاه فوکوس خودکار و یا فلش نداشت و همچنین دستگاه از بلوتوث و MMS پشتیبانی نمی‌کرد. با این حال هنوز هم طراحی و صفحه نمایش لمسی بزرگ توانست آیفون را در همان ابتدا به یک دستگاه پرطرفدار بدل کند و سال‌های بعد در یک رویداد بزرگ از مدل‌های جدید آن رونمایی شود.

original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay-jpg

اولین نسل آیفو‌ن هنوز هم در لیست eBay وجود دارد و کسی که یک مجموعه‌دار در این حوزه است، می‌تواند این آیفو‌ن را خریداری نماید. اما در این بخش یک مدل بسیار خاص از اولین آیفو‌ن وجود دارد. یک آیفون 2G پلمپ شده برای فروش قرار داده شده است. اما این دستگاه با توجه به شرایطی که دارد با قیمتی بالا عرضه می‌شود و باید برای داشتن آن 22 هزار دلار هزینه شود. سایر تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده است.

1original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

3original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

5original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

6original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

7original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay