فروش آیپد پرو ارزان قیمت و تعمیر شده توسط اپل

اپل اخیرا آیفون‌های تعمیر شده را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرد که یک اقدام نامعمول از این کمپانی محسوب می‌شد. حال آیپدهای تعمیر شده نیز به بخش تخفیفات ویژه فروشگاه آنلاین اپل اضافه شده‌ است. هر دو نسخه 12.9 و 9.7 اینچی آیپد پرو در این قسمت برای فروش داده شده‌اند. برای تهیه یک آیپد پرو 9.7 اینچی مدل وای-فای 32 گیگابایت، باید 509 دلار بپردازید، لازم به ذکر است قیمت نو این دستگاه 599 دلار است. برای خرید آیپد پرو 256 گیگابایت سلولار نیز باید 789 دلار پرداخت شود که 140 دلار از مدل نو آن ارزان‌‎تر است.

اینکه اپل یک دستگاه به روز را با تخفیف این چنینی عرضه می‌کند، یک فرصت بسیار مناسب است. آیپدهای تعمیر شده با 15درصد تخفیف به فروش می‌رسند و با توجه به اینکه خود اپل اقدام به فروش آن‌ها کرده، بسیاری از مشکلاتی که برای دستگاه‌های دست دوم متصور است، برای این آیپدها وجود ندارد.

قیمت آیپد پرو 12.9 اینچی تعمیر شده نیز 679 دلار برای مدل وای-فای 32 گیگابایت می‌باشد. همچنین مدل 128 گیگابایت سلولار 869 دلار قیمت دارد. تمامی آیپدها در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رز گلد به فروش می‌رسند.

تمامی این آیپدها به دقت نوسازی شده‌اند و دارای یک سال گارانتی محدود اپل هستند. همچنین هنگام خرید با انتخاب گزینه AppleCare می‌توانید گارنتی خود را گسترش دهید.