فراخوان جذب نیروی جدید برای همکاری در سایت

هدف تیم اپل اپس همواره انتشار جدیدترین مطالب در کمترین زمان و با بالاترین سطح صحت بوده است. اگر چه اخبار وبسایت به طور عمده ترجمه‌ی مطالب منتشرشده در منابع معتبر خارجی است، اما در تدوین همین مطالب نیز به صرف ترجمه بسنده نکرده و همواره مطالبی مازاد بر متن اصلی را به آن افزوده‌ایم. بخش‌های دیگر نظیر بخش آموزش نیز تا حد زیادی قدرت گرفته از مطالب خود سایت و تجربه‌های نویسندگان است و سعی کرده‌ایم در این بخش نیز به همراه شما به روز بمانیم.

اما بدوی‌ترین مسئله در این سایت که به آن توجه داریم مسئله‌ی دانلود اپلیکیشن و بازی است. موضوعی که نام سایت نیز از آن نشأت می‌گیرد. همواره سعی کرده‌ایم جوابی باشیم برای یکی از بزرگترین نیازهای کاربران اپلی که همانا بودن محلی است برای دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید با لینک مستقیم و بدون دردسر.

در جهت بهبود بیش از پیش بخش دانلود نرم‌افزار و گیم و قدرت‌یافتن در این زمینه تصمیم به جذب نیروی جدید در این بخش گرفته‌ایم. فرصتی است برای تک تک شما خوانندگان همیشگی اپل اپس تا بتوانید به جمع نویسندگان سایت محبوبتان بپیوندید و به قدرت ‌گرفتن آن کمک کنید. قدرتی که خودتان نیز جزوی از آن خواهید بود. مسلماً برای پذیرفته‌شدن در این جمع و شروع به کار، شرایطی مهمی وجود دارد که باید از آن‌ها مطلع باشید.

شرایط کار

اولین مسئله بحث روی حوزه‌ی کار است.نیرویی که نیازداریم جهت فعالیت دربخش دانلود اپلیکیشن است. جایی که سعی می‌کنیم جدیدترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را با لینک مستقیم برای دانلود کاربران فراهم کنیم. اما توجه کنید که شما قرار نیست چیزی را بر روی کامپیوترتان دانلود یا آپلود کنید. تمامی کارهای فرآیند دانلود اپلیکیشن از منابع خارجی و آپلود آن در سرورهای سایت از طریق یک سرور VPS به عنوان واسطه انجام می‌شود. بنابراین در مورد وضعیت اینترنت تنها باید یک اتصال اینترنتی با سرعت معمول داشته باشید تا بتوانید به یک کامپیوتر دیگر وصل شوید و کارهای دانلود و آپلود را در آن انجام دهید.

پس از موضوع لینک، مسأله‌ی مهم‌تر موضوع توضیحات اپلیکیشن‌ها و گیم‌هاست. این توضیحات را به طور کامل می‌توانید در اپ‌استور پیدا کنید. اما ما از شما انتظار نداریم که این توضیحات را مو به مو از اپ استور ترجمه کنید. خودتان را در جایگاه کاربر تصور کنید و ببینید برای این که تصمیم به دانلود اپلیکیشنی بگیرید به چه اطلاعاتی نیاز دارید. هر چند توضیحات مفصل نمی‌خواهیم، اما توضیحات دو خطی نیز قابل قبول نیستند. برای این که از عهده‌ی این بخش بربیایید باید سواد دانش معمولی از زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید توضیحاتی کافی و روان را به فارسی در مورد آن اپلیکیشن یا بازی بنویسید.

مسئله‌ی سوم که بسیار نیز برای ما حائز اهمیت است در مورد پیوستگی کار است. این که در یک روز ده‌ها مطلب بگذارید و تا چندین روز بعد سراغی از سایت نگیرید موردی است که کاملاً برایمان غیر قابل قبول است. عملکردی که ما انتظار داریم انتشار حداقل سه مطلب در روز، اما به صورت مرتب و روزانه است. می‌دانیم که این میزان مطلب در یک روز کاری هم برای وبسایت و هم برای خود فرد مناسب است.

شرایط فرد

همانطور که در شرایط کار نیز ذکر شد، باید از سواد کافی زبان انگلیسی در حدی که بتوانید از عهده‌ی ترجمه‌ی توضیحات بربیایید برخوردارید باشید.

علاوه بر این موضوع، اگر چه اصرار خاصی نیست، اما بهتر است که سنی بالاتر از ۱۸ سال داشته باشید. هدف از بیان این مسأله درگیر شدن با عدد و رقم نیست. بلکه تجربه ثابت کرده است که افرادی که این ویژگی را دارند از حس مسئولیت‌پذیری بالاتری برخوردارند و مسأله‌ی کار و همکاری را بهتر درک می‌کنند. اگر با وجود این که این شرط در مورد شما صدق نمی‌کند حس می‌کنید که به طور کامل متوجه شرایط هستید مانعی برای اقدام برای همکاری نیست.

وبسایت اپل اپس از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای انتشار مطالب استفاده می‌کند. بنابراین آشنایی با این سیستم در حد و اندازه‌ی توانایی انتشار یک پست نیاز است.

اقدام برای همکاری

اگر شرایط فوق را در خود می‌بینید و به داشتن چنین کار نیمه وقتی علاقه‌مندید، فرصت خوبی است که برای پرکردن این جاهای خالی اقدام کنید. ما نیز خوشحال می‌شویم که شما را در جمع اپل اپس ببینیم تا با همکاری در کنار همدیگر به توسعه‌ی هر چه بیشتر بزرگترین سایت اپلی فارسی زبان بپردازیم.

برای آن که با نمونه کار شما آشنا شویم و بتوانیم انتخابی بینتان انجام دهیم، دو اپلیکیشن و دو گیمی که لینک اپ استور آن‌ها در انتهای پست ذکر شده است را در نظر بگیرید و توضیحات مربوط به آن‌ها را در چهار فایل جداگانه‌ی ورد بنویسید. تصور کنید آن چه می‌نویسید همان چیزی است که قرار است در سایت منتشر شود و طبق همان استانداری عمل کنید که قرار است به طور روزانه در سایت از خود نشان دهید. این چهار فایل را ضمیمه‌ی ایمیل کرده و به آدرس sahmmadh@gmail.com بفرستید. در قسمت موضوع ایمیل حتماً عبارت “نمونه کار” را بنویسید و در متن ایمیل مشخصات خود را به شرح زیر ذکر کنید:

– نام
– نام خانوادگی
– سن
– تحصیلات

تمامی نمونه کارهایی که می‌فرستید به طور کامل مطالعه می‌شوند و نیازی به پیگیری نیست. در صورت مطابقت سطح کارتان با آن چه که انتظار داریم (همان مواردی که طی پست ذکر کردیم) به ایمیل شما پاسخ خواهیم داد و نحوه‌ی ادامه‌ی همکاری را مشخص خواهیم ساخت. در نهایت پس از تأییدشدن کارتان و قطعی‌شدن ادامه‌ی همکاری، به استخدام رسمی سایت درخواهید آمد و دستمزدی به ازای هر مطلب و یا حقوقی به صورت ماهیانه دریافت خواهید کرد.

آخرین فرصت برای ارسال ایمیل تا ساعت ۱۲ شب دوشنبه است و به ایمیل‌هایی که پس از این تاریخ دریافت شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لینک اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برای ترجمه

بازی Civilization Revolution 2
بازی Warhammer 40,000: Storm Vengeance
اپلیکیشن 120 Sports
اپلیکیشن Little Moments