عرضه ی iPhone 5S در ماه June با دوربین Super HD و ظرفیت 128GB و NFC

بعضی از این آنالیست ها دیوانه هستند. وقتی که روز خسته کننده ای دارید ، می توانید روی آنها حساب باز کنید. ایشان یه چیزی در چنتشون دارند برای ارائه. آنالیست نروژی ، Peter Misek ، هم امروز دقیقا زمانی که ما ازش خواستیم که پیش بینی خودش رو در مورد iPhone 5S بگوید ، همین کار را کرد. به باور Misek ، این گوشی در ماه جون خواهد رسید. تنها ۹ ماه بعد از آغاز به کار آیفون ۵ . این گوشی مفتخر به سیستم ارتباطی NFC و دوربین “super HD” هست. و ظاهرا در ۶ تا ۸ رنگ به بازار خواهد آمد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب..

اولش من به این پیش بینی Misek خندیدم ولی آیا ممکنه که درست گفته باشه؟اجازه بدین با NFC شروع کنیم. اپل تا حالا با استفاده از Passbook در رفع نیازهای کیف جیبی ما ، از استفاده از NFC پرهیز کرده است.طبق برخی گزارش ها ، اپل برای همیشه از این تکنولوژی چشم پوشی نخواهد کرد. شرکت اپل ، اوایل امسال ، شرکتی بنام AuthenTec را خریداری کرده و اعتقاد زیادی وچود دارد که اپل از تکنولوژی امنیتی موبایل آن شرکت برای ساخت NFC و ابزارهای IOS آینده استفاده خواهد کرد.

در مورد دوربین یا صفحه نمایش “super HD” چه؟ خوب ، آیفون قبلا صفحه نمایش “super HD” بنام رتینا را داشته و دوربین ۸ مگا پیکسلی آن هم نسبتا خوب بود. شرکت اپل همچنین دوربین Facetime را جلوی آیفون ۵ قرار داده است و بنابراین آیفون ، قبلا اچ دی بوده لذا ، دوربین یا صفحه نمایش “super HD” احتمالا مربوط به iPhone 5S هست.

خوب ، در مورد رنگها چی؟ خوب ، آیفون اصولا همیشه بسته به مدل آن ، سیاه یا سفید یوده است. اما اپل ، آیپاد های خودش را در رنگ های مختلف ارائه کرد. برای مثال ، آیپاد لمسی جدید ، در ۶ رنگ محتلف ارائه شده است. آیا اپل می تواند از آلومینیوم رنگی برای iPhone 5S استفاده کند؟ شاید.

به هر حال من از زمان عرضه آن مطمئن نیستم. اپل تا حالا آیفون های خودش را در ماه جون معرفی کرده و در مورد آیفون ۴S ، زمان آن رونمایی را به فصل پاییز تغییر داد. تعییر دوباره به ماه جون معنی ندارد و باعث نارضایتی کسانی خواهد شد که آیفون ۵ را در ماه سپتامیر خریداری کرده اند.

Business Insider اطلاعات بیشتری از Misek را ارائه می نماید. او پیش بینی های بسیار بدی در سالهای متمادی در مورد تلویزیون اپل داشته است. برای مثال در ماه آگوست او گفته بود که تلویزیون اپل در مرحله تولید کامل قرار دارد و تا پایان سال بیرون خواهد آمد. اما پیش بینی او در مورد آیفون ۴S بسیار دقیق بود.

در این زمان هم من زیاد مطمئن نیستم که او توانسته باشد تخمین دقیقی زده باشد.

منبع : cultofmac