عرضه اپل واچ 3 در سه ماه سوم 2017

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، سری بعدی اپل واچ احتمالا در سه ماه سوم سال جاری میلادی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه توسط کمپانی کوانتوم کامپیوتر تولید خواهد شد، همان شرکتی که دو نسل قبلی ساعت هوشمند اپل را تولید کرده است.

با توجه به ادعای رسانه چینی EDN، این دو شرکت بر روی بهبود عملکرد و باتری تمرکز دارند. عملکرد اپل واچ 2 راضی کننده نبود و انتظار می‌رود که اپل برای نسل بعدی بر روی این حوزه تمرکز داشته باشد. عمر باتری در صورتی که هیچ شبی فراموش نکنید که ساعت هوشمند خود را به شارژ بزنید، کافی می‌باشد؛ اما مطمئناً هنوز هم جای بهبود دارد.

یکی دیگر از زمینه‌های که کاربران انتظار بهبود را دارند طراحی است، اپل واچ با طراحی فعلی مورد پسند برخی نمی‌باشد ولی از سوی دیگر برخی از کاربران از استایل کلی محصول رضایت دارند. اما طراحی متفاوت با مدل‌های قبلی می‌تواند برخی را برای خرید محصول ترغیب کند، با این حال طبق این گزارش خبری از تغییر استایل دستگاه نمی‌باشد.

با وجود اینکه صنعت ساعت‌های هوشمند رشد کندی را تجربه می‌کند، اما ساعت هوشمند اپل فروش خوبی را داشته و این کمپانی در سال 2016 حدود 7.5 میلیون اپل واچ فروخته است. کوپرتینویی‌ها امیدوارند که در ساعت 2017 این رقم بهبود یابد و بتوانند یکه تازی خود را در بازار ساعت‌های هوشمند ادامه دهند. تا زمان عرضه اپل واچ 3 نمی‌توان هیچ کدام از شایعات را به طور جدی تایید و یا تکذیب کرد.

پ.ن: تصویر قرار داده شده از یک طرح مفهومی می‌باشد.

منبع: دیجی‌تایمز