طلا و الماس ، 6 آیفون لوکس فوق‌العاده! [تصاویر+قیمت]

949 دلار پول نقد برای خرید 237 برگر Big Mac، و 202 عدد Blizzard Treat بزرگ، و مقدار بسیار زیادی دونات کافی است. همچنین می‌توان با آن یک لپ تاپ جدید و مناسب و یا یکی از جاروبرقی‌‌های رباتی را خرید. می‌توان آن پول را در اپل سرمایه گذاری کرد و در حال حاضر 10 سهم از سهام اپل را مال خود کنید.

با 949 دلار می‌توان یک آیفون 6S پلاس با ظرفیت 128 گیگابایت خریداری کرد که در حال حاضر گران قیمت‌ترین آیفون موجود در فروشگاه‌های اپل است. اما این رقم برای گران قیمت‌ترین آیفون موجود نیست! آیفون هر چقدر هم گران باشد حتی با ساعت‌های لوکس هم قیمتش قابل مقایسه نیست، از ساعت هم بگذریم، آیفونی را با طراحی همراه با طلا و الماس تصور کنید؛ فوق‌العاده است، البته این فوق‌العاده بودن به ظاهر آن محدود نمی‌شود و بیشتر در قیمت آن قابل مشاهده است.

شما در پایین آیفون 6 و آیفون 6s های بسیار نفیسی را می‌توانید مشاهده کنید. آیفون‌هایی که از نظر سخت افزار هیچ تفاوتی با آیفون من و شما ندارد، و همانطور ظاهرش هیچ شباهتی به آیفون من و شما ندارد! در ظاهر آن‌ها مواد خاص از جمله طلا و سنگ‌های قیمتی استفاده شده است. این آیفون‌ها تنها برای کسانی است که در حیات خانه‌‎ی آن‌ها چاه نفت وجود دارد و یا نفت مستقیماً بر سر سفره‌های آن‌ها حضور دارد، که متاسفانه ما از این شانس‌ها نداریم. اما خوشبختانه دیدن تصاویر آن‌ها کاملا مجانی است.

قیمت‌های درج شده تنها با در نظر گرفتن قیمت دلار است و مطمئناً حضور این آیفون‌ها در ایران با گمرکی و موارد مربوطه رقم‌های بالاتری می‌شود.

تصاویر این آیفون‌ها در پایین قابل مشاهده هستند. اگر شما قصد خرید داشتید،کدام طراحی را پسند می‌کردید؟

1. Diamond RockStar iPhone 6s by Goldgenie

قیمت تقریبی: 52 میلیون تومان

Goldgenie دارای یک مجموعه بزرگ از آیفون‌های لوکس است، و این مدل گران قیمت‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. Diamond RockStar یک آیفون با پوشش طلا و 800 الماس برش خورده است که یک درخشش محصور کننده را به ارمغان آورده است. اگر به رنگ طلا علاقه ندارید، رز گلد و پلاتین نیز به عنوان فلز گرانبها برای پوشش خارجی آیفون در نظر گرفته شده است. با خرید چنین آیفونی کسی قصد استفاده از کاور را ندارد ولی مطمئناً من این کار رو می‌کردم!

طلا و الماس

2. Feld & Volk SimaPhone 6s

قیمت تقریبی: 17 میلیون تومان

آیفون با روکش طلا که طراحی گل پشت آن را زیباتر می‌کند. برای حافظت از دستگاه، سازندگان آن یک لایه پنج اینچی از یاقوت کبود را که بسیار با دوام است در پشت آن قرار داده‌اند. همچنین آرم اپل آن در هنگام استفاده روشن می‌شود.

طلا و الماس

3. iPhone 6s by Gresso

قیمت تقریبی: 7 میلیون تومان

تیتانیوم فلز انتخاب شده برای مکمل ظاهر این آیفون 6s است. فلزی سخت که به وزن و ضخامت دستگاه اضافه کرده اما تا حدی زیادی دوام آن را افزایش داده است. علاوه بر این آیفون را بسیار جذاب کرده است. نواری که در پشت دستگاه نام تجاری سازنده، Gresso، بر روی آن درج شده از طلا است که به هر دو رنگ زرد و سفید موجود است. این ارزان‌ترین دستگاه موجود در این لیست ماست و تنها با پرداخت 999 دلار بیشتر می‌توانید صاحب آن شوید.

3iPhone-6s-by-Gresso

4. BRIKK LUX iPhone 6s Diamonds Omni Secure

قیمت تقریبی: 550 میلیون تومان!!!

مطمئنا از قیمت این دستگاه تعجب کرده‌اید و به خود می‌گویید چه چیزی باعث شده که این آیفون یک قیمت 9 رقمی داشته باشد؟ اول از همه، گوشی در دو لایه طلای خالص، طلای صورتی و یا پلاتین قرار گرفته است. بعد از آن الماس‌های گرد طبیعی بیش از 40 قیراط بر روی این دستگاه استفاده شده است. یک مورد مهم دیگر، تماس‌های تلفنی با رمزگذاری 256 بیتی حفاظت می‌شوند که بر اساس نرم افزار و سخت افزار Kryptall کار می‌کند. این نوع تکنولوژی برای رئیس جمهورها و سیاستمداران مهم استفاده می‌شود و رهگیری تماس‌های تلفنی آن‌ها را تقریباً غیرممکن می‌سازد.

4BRIKK-LUX-iPhone-6s-Diamonds-Omni-Secure

5. Momentum by Legend Helsinki

قیمت تقریبی: از 15 میلیون تا 70 میلیون تومان

این حکاکی استادانه نگاه کردن به این دستگاه را لذت بخش می‌کند. طرحی که با لوگویی از جنس طلای 24 عیار، قاب تزئینی از جنس نقره استرلینگ جامد با لایه ضخیم از آب طلای 24 عیار، پوست تمساح، و حکاکی‌های دستی ساخته شده است. اگر به نظر شما تجمل کافی را ندارد، می‌توانید برای آن 10 تا 70 قیراط الماس در نظر بگیرید.

5Momentum-by-Legend-Helsinki

6. GIVORI Calypso Pink Mother of Pearl iPhone 6s

قیمت تقریبی: 22 میلیون تومان

به عبارت ساده، آیفون سفارشی شده Givori، جلوه‌ای فراتر از زیبایی دارد. تلفیقی از طلا و موارید این طراحی زیبا را به وجود آورده است.

6GIVORI-Calypso-Pink-Mother-of-Pearl-iPhone-6s

به نظر شما کدام طرح از همه زیباتر است؟