طرح شماتیک جدید: آیفون 7 ضخیم‌تر می‌شود، حاشیه‌های کمتر برای مدل پلاس

دو طرح شماتیک جدید منتشر شده که ادعا می‌گردد متعلق به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند. طبق این طرح‌ها خبری از نازک‌تر شدن سری جدید آیفون نخواهد بود. در حالی که ضخامت آیفون 6اس، 7.1 م.م است، آیفون 7 طبق این طرح 7.2 م.م ضخامت خواهد داشت. آیفون 7 پلاس نیز همانند نسل قبلی خود 7.3 م.م ضخامت خواهد داشت.

طبق این طرح‌ها ارتفاع و عرض آیفون 7 دقیقا همانند آیفون 6اس _138.3mm x67.1mm_ است. ارتفاع و عرض آیفون 7 و آیفون 6s پلاس نیز مثل هم _158.2mmx77.9mm_ می‌باشد. تنها تفاوت سری آیفون 7 با نسل قبلی خود 1م.م است که کاربران امیدوارند این یک میلی‌متر و سایر فضاهای باز شده بر اثر استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای باتری استفاده گردد.

در طرح شماتیک دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس نیز دیده می‌شود. در حالی که آیفون 7 یک دوربین تک لنزی دارد. به نظر می‌رسد که آیفون 7 دارای اسمارت کانکتور نیز می‌باشد. این طرح‌‌ها یک بار دیگر شایعه حذف پورت 3.5 م.م را تایید کرده‌اند. منبع گفته است که این اسمارت کانکتور برای شارژر بی‌سیم استفاده خواهد شد.

مورد دیگری که در این طرح‌ها مشخص است، حاشیه‌های کمتر آیفون 7 پلاس می‌باشد. شاید آیفون بدون حاشیه زودتر از سال 2017 و یا 2018 رونمایی شود که احتمالش ضعیف است. در طرح آیفون 7 پلاس خبری از دوربین فیس تایم نیست، این به احتمال زیاد یک اشتباه است و شاید نقض کننده صحت این طرح‌ها باشد. نظر شما چیست؟

Diagram-allegedly-shows-the-Apple-iPhone-7-Plus

منابع: MyDrivers و TheNextRex