شواهدی جدید از iTV

تا کنون شایعات زیادی درباره تلویزیون اپل منتشر شده که معلوم نیست کدام یک حقیقت دارند و کدام یک خواب و خیال هستند. اما در این پست قصد داریم شواهدی را منتشر کنیم که توسط افراد مطمئن منتشر شده و به احتمال زیاد به حقیقت خواهند پیوست.

گذشته از این که اکثر منابع بر وجود Siri در تلویزیون اپل تاکید کرده اند، یکی از کارکنان تیم ساخت تلویزیون اپل اخیرا گفته:این تلویزیون در سایز های 42 اینچی و بالاتر عرضه خواهد شد و مدل 50 اینچی آن هم اکنون در حال ساخت است.

منبع نامعلوم دیگری که ادعا کرده توانسته داخل استودیوی قرنطینه شده Jonathan Ive، معاون بخش طراحی صنعتی اپل، را ببیند گفته: من اجزای لازم برای ساخت یک تلویزیون 50 اینچی را در آنجا مشاهده کردم.

منبع دیگری که جزو تیم طراحی محصولات اپل است گفته: تلویزیون اپل قرار است در اندازه های 42 اینچی و بزرگتر منتشر شود و تمامی مدل ها به شبکه داخلی Wi-Fi مجهز هستند.

سایت DigiTimes اخیرا اعلام کرده که اپل قصد ندارد تلویزیون 50 اینچی بسازد و تلویزیون اپل در اندازه های 32 و 37 اینچی منتشر خواهد شد. البته ذکر این نکته ضروری است که این سایت در اکثر پیشبینی ها و اخبار خود دچار اشتباه می شود و اطلاعات آن خیلی قابل اعتماد نیست.

واحد خبری USA Today هم علاوه بر اشاره به وجود امکاناتی چون Siri، پردازشگر اجرا کننده اپلیکیشن ها، Air Play و iCloud در تلویزیون اپل، اعلام کرده که اپل در حال حاضر برای ساخت این تلویزیون به مشکل برخورده. به گزارش این منبع خبری، طراحان اپل بر سر قرار دادن این همه امکانات و عملی کردن وعده خود مبنی بر بی نیاز بودن از هر گونه سیم اضافی، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

با توجه به همه این اخبار و شایعات، آقای Steve Wozniak، از بنیانگذاران شرکت اپل، بر این عقیده است که اپل موفق خواهد شد. او گفته: من مطمئنم که اپل دنیای تلویزیون ها را هم متحول خواهد کرد. من در آرزوی آن روزی هستم که در اتاق نشیمن خانه ام بنشینم در حالی که اطراف من را محصولات اپل فرا گرفته. از آیپاد گرفته تا تلویزیون و شاید در آینده محصولات دیگر…

اما با این که اپل تلویزیون خود را هنوز منتشر نکرده، خبر انتشار تلویزیون اپل لرزه بر اندام شرکت های دیگر مانند سامسونگ، ال جی و مایکروسافت انداخته است. اخیرا مدیر ارشد کسب محتوا و استراتژی های شرکت مایکروسافت، آقای Honey گفته: ما نمیدانیم اپل چه تصمیماتی برای تلویزیون خود دارد. ولی مطمئن هستیم که این تلویزیون محصول بسیار قدرتمندی خواهد بود.

 

ترجمه شده از: Mac Rumors