شش مشکل عمده در جیلبریک iOS 9.2 – 9.3.3 [راه حل]

تیم پانگو با ارائه جیلبریک iOS 9.2 تا iOS 9.3.3 کاربران اپلی را سورپرایز کرد. بسیاری دیگر از فکر جیلبریک بیرون آمده بودند اما این گروه ابزاری را به زبان چینی برای علاقمندان به جیلبریک در نسخه‌های iOS 9.2 تا iOS 9.3.3 عرضه کرد. ممکن است در روند جیلبریک به مشکلاتی بخورید که در این مطلب به 6 مورد از آن‌‌ها که برای افراد زیادی پیش آمده اشاره شده و راه‌های حل‌های آن‌ها نیز درج گردیده است.

آپید پرو و آیپاد تاچ نسل ششم ریبوت می‎شوند اما سیدیا نصب نشده است

بسیاری از کاربران آیپد پرو و آیپاد تاچ نسل ششم پس از ریبوت دستگاه سیدیا به هوم اسکرین آن‌ها اضافه نشده است. ظاهرا این نسخه از پانگو با این دو دستگاه مشکل دارد و باید منتظر به روزرسانی برای حل این مشکل باشیم.

برنامه جیلبریک پانگو روی دستگاه نصب نمی‌شود

ممکن است به خاطر شلوغی سرورها و دلایل دیگر برنامه پانگو روی دستگاه نصب نشود. البته مشکلی شلوغی سرورها دیگر با چند روز فاصله اصولاً باید برطرف شده باشد اما اگر به هر دلیل دیگر نصب برنامه موفقیت آمیز نبود می‌توانید از روش زیر نیز استفاده کنید.

جیلبریک iOS 9.2 تا ۹٫۳٫۳ بدون نیاز به کامپیوتر

خطای اپل آی دی در حین انجام پروسه جیلبریک

در هنگام جیلبریک باید اپل آی‌دی خود را وارد کنید که پیشنهاد می‌گردد یک اپل آی‌دی برای این کار بسازید و از اپل آی‌دی همیشگی خود استفاده نکنید. اگر در هنگام وارد کردن اپل آی‌دی یه پیغام خطا همانندن تصویر زیر مشاهده کردید و از اطلاعات وارد شده اطمینان داشتید به Settings -> iCloud مراجعه و از آن قسمت اپل آی‌دی خود را انتخاب کنید. گزینه Password & Security را انتخاب کرده و Two-Factor Authentication را خاموش کنید.

apple-id-error-pp

مکان یابی پس از جیلبریک به درستی کار نمی‌کند

بسیاری پس از جیلبر‌یک در مکان یابی به مشکل برخورده‌اند. برای حل این مشکل به مسیر Settings -> General -> Reset -> Reset All Settings بروید، با زدن گزینه آخر تمامی تنظیمات ریست شده و احتمالا مشکل شما حل می‌شود. اگر پس از این کار نیز باز هم مشکل پا بر جا بود پیشنهاد می‌شود LibLocation را از سیدیا نصب نمایید.

سیدیا باز نمی‌شود

جیلبریک اخیر semi-tethered می‌باشد و بدین معناست که شما پس از هر بار ریبوت کردن دستگاه خود باید از برنامه جیلبریک PP استفاده کنید. اگر سیدیا کرش می‌کرد و یا پس از استفاده از برنامه PP نیز کار نمی‌کرد باید دستگاه خود را ریستور و دوباره جیلبریک کنید.

برنامه PP روی کامپیوتر باز نمی‌شود

اگر برنامه PP روی کامپیوتر شما نصب نمی‌شود، باید آن را دوباره دانلود کنید. به خاطر شلوغ بودن سرورها گاها فایل به درستی دانلود نمی‌شود.

این‌ها برخی از مشکلات هستند که ممکن است با آن‌ها برخورد داشته باشید. همانطور که تیم پانگو نیز اعلام کرده مطمئناً بعضی از مشکلات با ارائه به روزرسانی از سوی این تیم برطرف خواهد شد. اگر شما نیز به مشکلی برخورد کرده‌اید و راه حل آن را یافته‌اید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: iphonehacks