زگ کمپانی موفی را با قیمت 100 میلیون دلار خرید

کمپانی موفی _Mophie_ که به سبب تولید کیس تلفن‌های هوشمند با باتری مشهور است، توسط یکی از تولید کنندگان وسایل جانبی، کمپانی زگ _Zagg_ خریداری شد. این معامله برای زگ 100 میلیون دلار هزینه برداشت. البته این قیمت ممکن است افزایش یابد و به چگونگی عملکرد موفی در 1 آپریل 2016 تا 31 مارچ 2017 بستگی دارد!

ترکیب زگ و موفی رهبری بازار در مواردی همچون کیس‌های باتری دار، باتری‌های خارجی، محافظ صفحه نمایش و کیبورد برای تبلت‌ها را در دست می‌گیرد. این دو شرکت طبق گزارش سال 2015 روی هم 470 میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

این استراتژی ترکیب دو نوآور صنعت با یکدیگر به همراه محصولات مکمل، برند و پلتفرم‌ها  یک معامله‌ی برد-برد برای مشتریان و سهام داران است. ما فرصت‌های زیادی برای رشد درآمد و افزایش سود دهی با اعمال نفوذی که هر دو کمپانی دارند مشاهده می‌کنیم، که از نقاط قوت هر دو شرکت برای تقویت توسعه محصولات، بهبود حضور برند و گسترش توزیع استفاده می‌نماییم. رندی هیلز-مدیر زگ

زگ و موفی نشان دهنده‌ی دو شرکت با ارزش‌های مشترک و مارک‌های قدرتمند هستند. منطقی که برای ادغام در نظر گرفته شده است بسیار قوی است و ترکیب آ‌ن‌ها باعث رشد اقتصادی بیش از پیش خواهد شد. ما در کنار هم قصد داریم که رهبری بازار را با محصولات عالی در دست بگیریم، نام تجاریمان را قدرتمندتر کنیم و در نهایت حضور خود را در بازار جهانی لوازم جانبی تلفن‌های همراه پر رنگ‌تر کنیم. دانیل هوانگ، مدیر عامل موفی

موفی اولین باتری کیس خود را برای آیفون 3G/3GS در سال 2008 تولید کرد. این کیس با یک باتری 1800 میلی آمپری همراه بود. کیس موفی برای آیفون 6S دارای یک باتری 2750 میلی آمپری و در نه رنگ عرضه گردیده است.

1First-Mophie-Juice-Pack-for-the-iPhone-3G3GS 3Mophie-Juice-Pack-for-the-iPhone-66s 2Zagg-buys-Mophie-for-100-million