جدول زمان دقیق شروع کنفرانس ‘Let Us Loop You in’ اپل

فقط ۴۸ ساعت تا  کنفرانس جدید سال ۲۰۱۶ اپل باقی مانده است . شعار این کنفرانس هم Let Us Loop You in  ( اجازه بدید شما را وارد ماجرا کنیم ) می باشد . به طور گسترده ای انتظار می رود  آیفونی با صفحه نمایش ۴ اینچی  به نام iPhone SE ، آیپد پرو iPad Pro با صفحه نمایش ۹.۷ اینچی و از بند های جدید ساعت اپل Apple Watch رونمایی شود .

این کنفرانس در یکی از سالن های بزرگ کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار خواهد شد و طبق اعلام اپل ، تمام کاربران به صورت استریم و زنده نیز می توانند شاهد کنفرانس باشند .  همچنین اپلیکیشن مخصوص کنفرانس های اپل در AppleTV نیز به نام “Apple Events” برای این کنفرانس آپدیت شده است .

 

زمان کنفرانس به وقت آمریکا ، روز 21 مارس ، ساعت ۱۰ صبح می باشد که به کمک جدول زیر می توانید در هرجایی که هستید زمان دقیق شروع این کنفرانس را برای برنامه ریزی مشاهده آنلاین بررسی کنید .

ناگفته نماند کنفرانس Let Us Loop You in  به وقت تهران در ۲ فروردین ساعت ۹.۳۰ شب شروع خواهد شد .

 

زمان کنفرانس Let Us Loop You in
زمان کنفرانس Let Us Loop You in

 

برای مشاهده تصویر با سایز بزرگ کلیک کنید

این کنفرانس به صورت زنده و استریم در آیفون آیپاد آیپد – مک و اندروید هم قابل نمایش می باشد که به زودی  مطلبی  آموزشی در مورد نحوه مشاهده زنده کنفرانس برای شما عزیزان قرار خواهیم داد .

طبق روال همیشگی هم اخبار مربوط به کنفرانس هم  در شبکه های اجتماعی اپل اپس پوشش داده می شود . یادتان نرود مارا در شبکه های : اینستاگرام کانال تلگرام دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

اطلاعات جدید در مورد نسل بعدی اپل واچ

آیفون ۴ اینچی اپل، آیفون SE نام دارد

آیپد پرو ۹٫۷ اینچی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فیلمبرداری ۴K