رندر از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه کیس‌های جدید Spigen

کمپانی Spigen که تولید کننده قاب و بامپر برای تلفن‌های هوشمند است چندی پیش و قبل از عرضه گلکسی نوت 7، تصاویری از این دستگاه به همراه قاب‌های خود منتشر کرد. همانطور که به اطلاع شما رساندیم کنفرانس اپل در 17 شهریور برگزار خواهد شد و Spigen نیز همانند کاری که برای پرچمدار سامسونگ کرد، مجموعه‌ای از قاب‌ها را برای سری آیفون 7 در وب سایت خود برای فروش قرار داده است! در فروشگاه این تولید کننده 17 مدل قاب محافظ مختلف برای آیفون 7 پلاس قرار داده شده است.

در تصاویر تمامی قاب‌ها، آیفون 7 پلاس دارای دوربین دوگانه است. انتظار می‌رود که دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس 12 مگاپیکسلی و دارای قابلیت زوم اپتیکال و همچنین تصویر برداری بوکه (با توجه به دعوتنامه کنفرانس 17 شهریور) باشد. طبق تصاویر و گزارش‌هایی که در گذشته منتشر شدند، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بدون پورت 3.5 م.م خواهند بود و لنز دوربین آیفون 7 نیز بزرگتر از نسل قبل خود می‎باشد.

برخی از تصاویر این قاب‌ها در ادامه گذاشته شده‌اند. جالب است که تمامی 17 قاب برای فروش قرار داده شده‌اند و از 14.99 دلار تا 39.99 دلار قیمت دارند.

Apple-iPhone-7-Plus0 Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus0 Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus10 Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-70-Plus