دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 برای تست کننده‌های عمومی عرضه شد

اپل دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 را برای تست کننده‌های عمومی عرضه کرد. اولین نسخه آزمایشی iOS 10.2 در حدود یک هفته پیش عرضه شد که در آن ویجت، افکت، شکلک‌های جدید و … اضافه شده است.

نسخه‌های بتا تنها برای تست و ارزیابی نسخه بعدی iOS ‌10 می‌باشند. شما نیز اگر علاقمند به استفاده از نسخه‌های آزمایشی می‌باشید همیشه پس از عرضه عمومی می‌توانید با ثبت نام در این لینک از آن‌ها استفاده کنید. ولی پیشنهاد می‌شود اگر مشکل حادی با نسخه آخر عرضه شده ندارید، از نسخه‌های بتا استفاده نکنید.

تغییرات در دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2:

  • SOS: یکی از ویژگی‌های جدید این نسخه SOS است که برای درخواست کمک در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلمه SOS مخفف Save Our Ship به معنای نجات کشتی ما است که امروزه تنها دیگر برای ملوانان استفاده ندارد. این ویژگی با 5بار پشت سر هم فشار دادن دکمه پاور فعال می‌شود و این سیستم به گفته اپل در کشورهای ایالات متحده، انگلستان، هند، فرانسه، هنگ کنگ، ژاپن، ایتالیا، هند، بلژیک، استرالیا، برزیل، فرانسه، کانادا، چین، روسیه و اسپانیا کار می‌کند.
  • برنامه تی‌وی: همانطور که در کنفرانس Hello Again اعلام شد، برنامه جدید تی‌وی به iOS اضافه گردید است. این برنامه برای کاربران اپل تی‌وی است که می‌توانند محتوای در دسترس را در آیفون و آیپد خود مرور نمایند.
  • اپل موزیک: زمانی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید، گزینه‌های تکرار و پخش تصادفی بزرگتر شده‌اند و حالا مشاهده و انتخاب آن‌ها آسان‌تر شده است.

همچنین بخوانید: چگونه آی او اس ۱۰ نسخه آزمایشی عمومی را روی آیفون و آیپد نصب کنیم؟