دوربین 8 مگاپیکسلی شاید یکی از قابلیت های iPad 5 -iPad mini 2 باشد !

شرکت  KGI و تحلیلگر  Ming-Chi Kuo ادعا می کند که اپل در iPad 5 و iPad Mini 2  دوربین را به طور قابل توجهی بهبود داده است .

در حال حاظر همان طور که اطلاع دارید آیپد 4 با دوربین 5 مگاپیکسلی  iSight  موجود هست ولی خوب با این خبر ها و تفاصیر پیش بینی می شود در آیپد های جدید شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت تری باشیم .

در مورد بهینه شدن دوربین چون اپل معمولا در دستگاه های جدید از آخرین دوربین خود استفاده می کند پس در آیپد جدید هم احتمالا از دوربین iPhone 5s استفاده شود ! البته هنوز در سطح فرضیه هست .

جناب اقای Kuo  که سابقه ی خوبی در پیش بینی محصولات اپل دارد در این مورد می گوید :

ما پیش بینی می کنیم شرکت اپل  (US)  اینبار محصولات جدید خود را به نام iPad 5 و iPad mini ( یا به اصطلاح iPad mini Retina ) رونمایی کند. ، در واقع دوربین در این آیپد ها بهبود یافته و به خاطر همین مورد می تواند باز هم قوی ترین تبلت های بازار تلقی شود .
 
 
 
back-casing-of-the-ipad-mini-2-shown-off-in-youtube-video

اگر آیپد های جدید واقعا با لنز 8 مگاپیکسلی و cpu a7 وارد بازار شوند پس قطعا از لحاظ سرعت عالی بوده و قابلیت های عکس برداری پی در پی و همچنین فیلمبرداری آهسته هم دارا می باشند .

خوب پس اگر کیفیت دوربین ایپد های جدید به این صورت افزایش یابد در نور کم چگونه عکس و فیلمبرداری کرد ؟  متاسفانه هنوز داشتن فلش LED برای دوربین های ایپد در نظر گرفته نشده است ولی باز هم با این قابلیت های گفته شده احتمالاتش هست که فلش هم روی ایپد 5 , MINI در نظر گرفته شود .

به هر حال این بهبود دوربین می تواند تاثیر زیادی روی فروش و استفاده از ایپد ها باشد ! نظر شما در مورد افزایش دوربین و گذاشتن فلش LED روی آیپد های جدید چیست ؟

 

 

منبع :

http://www.macrumors.com/