با 60 دلار آیفون 16 گیگ خود را به 128 گیگ تبدیل کنید! [ویدیو]

مانند بسیار از چیزها اپل یک دیدگاه نسبت به اینکه شما چه مقدار حافظه برای آیفون خود نیاز دارید با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهد. اما همیشه یک راه حل وجود دارد!

یک شرکت محلی به نام BeSound در بازار شنزن چین، امکان به روزرسانی ظرفیت داخلی آیفون را با حداقل هزینه فراهم کرده است. اپل برای هر مرحله ارتقا ظرفیت، 100 دلار به قیمت دستگاه اضافه می‌کند، یعنی باید برای آیفون 6 با ظرفیت 128 گیگابایت 200 دلار بیشتر نسبت به نسخه 16 گیگابایتی هزینه باید بکنید. برای کسانی که گارانتی دستگاه اهمیتی ندارد BeSound راه فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته است، ارتقا حافظه به 128 گیگابایت تنها با 60 دلار، یعنی حتی کمتر از یک سوم رقمی که اپل در نظر گرفته است.

اگر علاقه‌ای به ارتقا به 128 گیگ ندارید، می‌توانید با پرداخت 20 دلار به 32 گیگ و با پرداخت 35 دلار به 64 گیگ آن را ارتقا دهید.

تمامی مراحل به سرعت در حدود 30 دقیقه صورت می‌گیرد و حافظه اصلی از دستگاه جدا شده و یک حافظه داخلی ساخته‌ی توشیبا به جای آن نصب می‌گردد. نکته‌ی مثبت این کار این است که تمامی اطلاعات شما در حافظه قدیمی منتقل می‌شوند و پس از ارتقا هیچگونه اطلاعاتی را از دست نخواهید داد!

البته این افزایش حافظه در حال حاضر به برخی از دستگاه‌ها محدود می‌شود، آیفون 6، آیپد ایر و برخی از دستگاه‌های قدیمی‌تر. در این مرکز روزانه به طور میانگین 30 ارتقا حافظه صورت می‌گیرد.

البته در گذشته نیز برادران غیور چینی، خدماتی مشابه را در یکی دیگر از مناطق انجام داده بودند که برخی مزایا و معایب نسبت به این مرکز داشت. اگر این مراکز همه گیر شوند و اپل نتواند با آن‌ها مقابله کند، مطمئناً متحمل ضرر خواهد شد. بسیاری حاضر هستند که قید گارانتی را بزنند و به جای پرداخت 200 دلار، تنها 60 دلار را بپردازند!