دریافت و نصب نسخه‌ی سازگار با آیفونِ فونت نستعلیق

چند وقت پیش بود که خبر از عرضه‌ی اپلیکیشن AnyFont دادیم و توضیح دادیم که این اپلیکیشن شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به جیلبریک‌کردن دستگاه خود اقدام به نصب فونت‌های دلخواهتان بر روی آی‌اواس کرده و از آن‌ها در محیط اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

 

این اپلیکیشن پولی است و نیاز به خریداری از اپ‌استور دارد. اگر چه نسخه‌های کرک‌شده‌ی آن نیز عرضه شده است ولی شاید مایل به نصب آن‌ها نباشید. یا شاید حتی با طرز کار با اپلیکیشن را بلد نبوده و دنبال راه آسان‌تری برای نصب فونت بر روی دستگاه خود هستید. ما با استفاده از اپلیکیشن AnyFont فایل نصبی سازگار با آی‌اواس از فونت نستعلیق را آماده کرده‌ایم و شما می‌توانید آن‌ها را تنها با یک تپ‌کردن نصب کنید.

 

برای انجام این کار٬ ابتدا این پست را با “سافاری آی‌دیوایس” خود باز کنید. سپس بر روی لینک زیر تپ کنید:

 

نصب فونت نستعلیق – با حجم ۱.۵۹ مگابایت

 

توجه کنید که با تپ‌کردن بر روی لینک فوق٬ سافاری شروع به دانلود حجم ذکرشده می‌کند٬ بدون آن که شما را از روند دانلود مطلع کند. پس سعی کنید از اینترنت با سرعت مناسبی استفاده کرده و پس از تپ‌کردن بر روی لینک٬ متناسب با حجم آن برای دانلود شدنش صبر کنید.

 

پس از اتمام دانلود٬ با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید. گزینه‌ی Install را فشار دهید.

1

 

توضیحاتی در مورد محتویات فایل (که همان فونت است) داده می‌شود. بر روی Install تپ کنید.

 

2

 

Passcode دستگاهتان را وارد کنید.

 

3

 

نصب فونت آغاز می‌شود.

 

4

 

پس اتمام نصب بر روی Done کلیک کنید.

 

5

 

از این پس در هر اپلیکیشنی که امکان انتخاب فونت دلخواه برای متنتان را می‌دهد٬ فونت نستعلیق را نیز مانند سایر فونت‌ها در لیست مشاهده خواهید کرد:

 

6

 

با انتخاب فونت تغییرات به زیبایی اعمال می‌شوند:

 

7