دریافت اعلامیه در صورت انتشار مطلبی در اپل اپس

امروز قصد داریم یک خبر بسیار خوبی به اطلاع شما عزیزان برسانیم.هم اکنون می توانید با استفاده از این آموزش هنگامی که مطلبی در اپل اپس به انتشار در می آید یک نوتیفیکیشن در iDevice تان دریافت کنید!بدون هیچ دردسر

این عملیات با نرم افزاری به نام IFTTT انجام می شود.IFTTT نام یک سرویس اتوماسیون سرویس های تحت وب است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. IFTTT در واقع خلاصه عبارت «If This Then That» یا «اگر این، آنگاه آن» است. همانطوری که از این عبارت نیز می توانید برداشت کنید، این سرویس در واقع به کاربر اجازه می دهد تا دستور العمل های مورد نظرش را برای اتوماسیون سرویس های تحت وب بسازد.

http://a3.mzstatic.com/us/r1000/013/Purple4/v4/0b/b2/28/0bb22845-ec80-b401-ee65-e84618276aa4/mzl.enzqwjei.320x480-75.jpg

تا به امروز امکان استفاده از IFTTT تنها از طریق مرورگر و سایت آن امکان پذیر بود، اما اکنون با عرضه اپلیکیشن آیفون این سرویس، شما می توانید از خدمات آن بر روی موبایل نیز برخوردار شوید.

برای درک عملکرد IFTTT شاید این مثال به شما کمک کند. فرض کنید که می خواهید تمام عکس هایی که با اینستاگرام تهیه می کنید را بر روی دراپ باکس، آپلود کنید. برای اینکه بتوانید چنین عملیاتی را به صورت خودکار انجام دهید، تنها کافی است تا دستورالعمل آن را با انتخاب سرویس های مذکور در IFTTT ایجاد کنید.

اپلیکیشن آیفون IFTTT فرآیند های دستورالعمل سازی را بسیار ساده تر از گذشته کرده است و شما حتی می توانید اپلیکیشن های پیش فرض آیفون را نیز به آن متصل سازید. برای مثال به کمک IFTTT می توانید دستورالعملی بسازید که کلیه تصاویری که توسط آیفون شکار می شوند، به صورت خودکار به حساب Flickr آپلود شوند.

کار با این نرم افزار بسیار ساده است.می توانید با توجه به خلاقیتی که دارید ده ها دستور به درد بخود و کاربردی بسازید.

امروز قصد داریم به شما آموزش ارائه کنیم که با استفاده از آن هر گاه پستی در اپل اپس منتشر می شود را بعد از گذشت چند دقیقه به صورت نوتیفیکیشن روی دیوایستان مشاهده کنید(البته به همراه صدا)

 

  • برای اینکار ابتدا اپلیکیشن IFTTT را به صورت رایگان از آیتونز دانلود نمایید.
  • سپس نرم افزار را اجرا کنید و با وارد کردن یک نام کاربری دلخواه و ایمیل و رمز ورود به راحتی اکانت خود را بسازید
  • سپس به ایمیلی که به نرم افزار معرفی کردید مراجعه کنید و ایمیل تاییده را باز کنید و وارد لینک داده شده شوید تا اکانتتان تایید شود.
  • سپس دوباره وارد نرم افزار شده،دست خود را از راست به چپ بکشید و بر روی علامت مثبت کلیک کنید.
  • در این مرحله شاهد عبارت if then هستید.روی مثبت آبی کلیک کنید.در این مرحله شاهد سرویس های مختلف هستید.
  • وارد منوی  Feed شوید و گزینه New Feed Item را انتخاب کنید.
  • در فیلد خالی این آدرس را بنویسید:http://www.appleapps.ir/feed و تایید کنید.صبر کنید چون احتمالا حدود 3 -4 دقیقه طول می کشد.اگر هم اروری مشاهده کردید اصلا نگران نباشید.Ok کنید ارور را و دوباره گزینه Continue را انتخاب کنید.
  • خب تا اینجا نصب کار تمام شد.هم اکنون وارد صفحه قیبلی if then می شوید.این دفعه then را انتخاب کنید
  • در سرویس های ارایه شده به قسمت ایمیل مراجعه کنید و اولین گزینه را انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید/
  • خب تقریبا کار تا اینجا به پایان رسید.فقط فعال کردن Notification ها باقی مانده است.
  • وقتی وارد اولین صفحه برنامه شدید دوباره دست خود را از راست به چپ بکشید و روی سرویس فید اپل اپس لمس کنید.
  • در این صفحه گزینه Recive Notifications when This Recipe Runs را فعال کنید.

پایان.هم اکنون اگر پستی در سایت منتشر شود با فاصله ای معادل 5-20 دقیقه اعلامیه ای به شما ارسال خواهد شد.پس در این صورت هیچ پستی را از دست نخواهید داد.