دراپ‌باکس امکان آپلود مستقیم فایل از اپلیکیشن‌های مختلف آی‌اواس را فراهم کرد

سرویس دراپ باکس که یکی از بزرگترین وبسایت‌های ذخیره‌سازی ابری اطلاعات است به تازگی اپلیکیشن آی‌اواس خود را آپدیت کرده تا دامنه‌ی فعالیت و کارایی آن را بیشتر از پیش کند. این آپدیت که هم برای آیفون و هم برای آیپد در دسترس است و نسخه‌ی اپلیکیشن را به ۳.۷ می‌رساند، قابلیت جالبی را به همراه می‌آورد که شاید بارها کاربران آی‌اواس به آن نیاز پیدا کرده‌اند.

 

با نصب‌کردن نسخه‌ی جدید دراپ‌باکس شاهد افزوده‌شدن ویژگی جدید Action Extension آن به سیستم عامل خواهید بود. به کمک این قابلیت از این به بعد قادر خواهید بود که از هر اپلیکیشن دلخواهی که مطابق شکل زیر از منوی Activities پشتیبانی کند فایل دلخواهتان را به طور مستقیم به اپلیکیشن دراپ‌باکس فرستاده و آن را آپلود کنید. این یک نمونه از همان تعبیر کلی اپل از سیستم جابجایی اطلاعات بین اپلیکیشن‌ها بود که نوید فرارسیدن آن در آی‌اواس ۸ داده شده بود.

 

Save-to-Dropbox-953x1024

 

با انتخاب Save to Dropbox از نوار بخش انتهایی تصویر فوق، پنجره‌ی آپلود مطابق زیر برایتان نمایش داده می‌شود و پس از انتخاب محل ذخیره‌سازی کافی است بر روی Save تپ کنید تا آپلود آغاز شود.

 

Save-to-Dropbox-page-1024x925

 

با توجه به این که آی‌اواس به معنی واقعی مجهز به فایل منیجر نیست و نمی‌توان به هنگام آپلود فایل خاصی را انتخاب و آن را به صف آپلود فرستاد، آپدیت جدید برای کاربرانی که به دنبال به دست آوردن قابلیت آپلود در آی‌اواس هستند بسیار کمک‌کننده می‌تواند باشد. این آپدیت را می‌توانید در این صفحه از فروشگاه اپ استور پیدا کنید.