دانلود نرم افزار Internet Download Manager مک OS X – نسخه Wineskin

شاید بعضی کاربران عنوان این مطلب برایشان تعجب آور باشد ، ولی خوب باید بگم بله میتونید نرم افزار Internet Download Manager یا همان IDM ویندوز را دقیقا به همان شکل و قابلیت ها در سیستم عامل مک هم داشته باشید .

در مک نرم افزار های زیادی برای دانلودر معرفی شده و یکی از بهترین آنها که قابلیت تکه تکه کردن فایل های دانلودی را داشت  برنامه Progressive Downloader  بوده . ولی خوب شاید باز هم نیاز شما برطرف نشده یا به خاطر علاقه و یاد ویندوز هنوز از علاقمندان به نرم افزار IDM هستید ! نگران نباشید در این مطلب برای شاد شدن دل شما بزرگواران و برطرف کردن مشکلات دانلودتان نرم افزار internet download manager را برای اجرا در سیستم عامل مک آماده کرده ایم .

این نسخه از IDM توسط قابلیت Wineskin آماده شده که فقط با کپی کردن محتوا داخل پوشه DMG به فولدر Applications می توانید این نرم افزار محبوب را در مک خودتان تجربه کنید و فایل ها را خیلی راحت  و با برنامه ریزی دانلود کنید .

 

توجه : این نرم افزار تست شده و هیچ گونه مشکلی روی CPU یا دیگر تنظیمات ندارد .

  • تنها موردی که هست :‌ هنوز نتونستم برنامه رو با مرورگر مثل Firefox ست کنم که فایل ها اتومات دانلود بشه ! اگه تونستید حتما در قسمت نظرات بیان کنید تا به مطلب اضافه کنیم .