دانلود مجموعه کامل iWork 2013 برای مک

P9kZz

 

 

 

 

در سیستم عامل مک نرم افزار هایی هستند که لازمه ی هر کاربری می شود ، نرم افزار های Pages-Numbers-Keynote نام ۳ برنامه ی ساخته شده توسط اپل می باشد که در مجموعه ای به نام iWork قرار گرفته اند.  این نرم افزار ها در در واقع می توانند یک سری از کار هایی که با مجوعه Microsft Office می کنید را به نحوی دیگر با کاربر و طراحی متفاوتی انجام دهند . به طور مثال توسط برنامه Keynote می توانید اسلاید های بسیار زیبایی طراحی و به نمایش بگذارید ، با توسط برنامه  Numbers جدول های مربوط به کار یا وظایف خودتان را به راحتی با گرافیکی فوق العاده بالا طراحی و آماده سازی کنید .

مفتخریم برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان این مجموعه خارق العاده را به صورت کامل و تست شده با آخرین نسخه آپدیت برای کاربران اپل اپسی عزیز تدارک دیده ایم .  هم اکنون می توانید این مجموعه با ارزش را به طور کامل و با لینک مستقیم از سرور اختصاصی اپل اپس دانلود کرده و یا ۳ برنامه داخل مجموعه را به صورت جدا گانه از لینک های زیر دریافت کنید .

 

 

 

اگر قادر به دانلود این سیستم عامل نیستید می توانید به صورت آنلاین  از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید :‌ http://www.store.appleapps.ir