دانلود برنامه Flightradar24 برای آیفون و آیپد [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

آپدیت به 6.6.2

آیفون، آیپد و یا اپل واچ خود را روشن کنید و به برنامه Flightradar24 نگاه کنید و تمام هواپیما هایی که در حال حاضر در حال پرواز میباشند را مشاهده کنید! یا اینکه یک هواپیما را در آسمان پیدا کنید و گوشی خود را به طرف آن بگیرید تا بفهمید چه مسیری را طی میکند!

ویژگی هایی که به Flightradar24 کمک کرد تا بیشترین فروش را در 115 کشور داشته باشد :

دیدن هواپیما ها در گوشی خود، مشاهده کردن تمام اطلاعات آن پرواز و دیدن آن بر روی نقشه.

شناسایی کردن هواپیمایی که در بالای سر شما در حال پرواز میباشد فقط باید گوشی خود را به طرف آن بگیرید (نیاز به جی پی اس دارد).

تجربه نشستن به جای خلبان هواپیما و دیدن هرچیزی که آن خلبان در حال حاضر میبیند، به صورت سه بعدی.(نیاز به آیفون 4اس، آیپد 2، آیپاد 5 و آی او اس 6.0 به بالا).

کلیک کردن بر روی هواپیما و دیدن اطلاعاتی از قبیل: مسیر آن بر روی نقشه، زمان فرود آمدن آن، زمان حرکت آن، سرعت هواپیما، نوع هواپیما، ارتفاع و…

کلیک کردن بر روی آیکون فرودگاه و نمایش دادن تاخیر ها و وضعیت آب و هوایی آن منطقه.

پیدا کردن پراوز ها با دادن شماره پرواز به برنامه.

دارای قسمتی برای بوکمارک ها و توانایی اضافه کردن مکان های مورد علاقه خود.

گرفتن اطلاعات محلی پراوز های محل خود در اپل واچ.

و صدها ویژگی دیگر که این برنامه را از برنامه های دیگر متمایز میکند.

این برنامه خیلی از مناطق را تحت پوشش رادار خود قرار داده است ولی مکان هایی هم میباشد که برنامه در آنجا کار نمیکند. برای دیدن مناطق تحت پوشش به سایت این برنامه سر بزنید. تا انجایی که ما تحقیق کردیم این برنامه از ایران ایر هم پشتیبانی میکند.

Flightradar24 یک برنامه فوق العاده میباشد که به درد هر فردی در هر قشری به درد می خورد. پیشنهاد میکنم این برنامه فوق العاده از اپل اپس به صورت لینک مستقیم برای دستگاه های خود دانلود کنید. این برنامه در اپ استور به قیمت $3.99 از استودیو Flightradar24 AB منتشر شده است.