دانلود برنامه فوق العاده Good Mornings برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

خیلی از افراد خواب های سنگینی دارند و هیچ زمان مشخصی برای ساعت خواب خود ندارند خیلی ها در روزانه 12 ساعت می‌خوابند! خوب این کار اشتباه می‌باشد. شما همانطور که می‌دانید باید روزانه 6 تا 8 ساعت بخوابید ولی این کار برای خیلی ها غیر ممکن می‌باشد. حال چطور این کار را بکنیم؟! خیلی ها ساعت کوک می‌کنند تا بتوانند هر روز سر یک ساعت مشخص بیدار شوند ولی بگذارید یک برنامه به شما معرفی کنم که همه کار های شما را به صورت خودکار انجام می‌دهد!

Good Mornings یک ساعت هوشمند می‌باشد، این برنامه بهترین زمان برای بیدار کردن شما را پیدا می‌کند، کیفیت خواب شما را می‌سنجد و به شما اطلاع می‌دهد که چقدر کم یا زیاد در این چند روزه خوابیده‌اید.

سیستم کار کرد برنامه بسیار جالب می‌باشد! این برنامه موقعی که شما در خواب می‌باشید فاز های مختلف خواب شما را می‌سنجد و شما را در موقعی که در فاز خواب سبک می‌باشید بیدار می‌کند تا راحت تر از خواب بیدار شوید و آن کسلی بعد از خواب را دیگر نداشته باشید! این برنامه از شتاب سنج دیوایس شما برای حرکت های بدن شما استفاده می‌کند تا بتواند بفهد در چه موقعی شما را بیدار کند.

◆ کار هایی که Good Mornings برای شما انجام می‌دهد:

◈ Good Mornings فاز های خواب شما را می‌سنجد و در سبک ترین موقع خواب، شما را بیدار می‌کند.

◈ هر روز صبح این برنامه نموداری از خواب و کیفیت خواب شما را بهتان نشان می‌دهد.

◈ آماری از خواب هفتگی شما که با آن می‌توانید کم خوابی های خواب خود را از بین ببرید، همچنین شما می‌توانید کیفیت خواب خود را مشاهده کنید و روز به روز ان را بهتر کنید.

◈ بیدار شدن به آرامی با موزیک مورد علاقه خود و یا با رینگتون های زیبا.

◈ آرام کردن شما در مواقعی که خوابتان نمی‌برد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا پلی لیست خود را درست کنید و در مواقعی که می‌خواهید بخوابید آنها را گوش کنید تا آرام شوید.

◈ مراقبت کردن از شما! این برنامه در صورتی که شما در طول چند روز کم بخوابید به شما هشدار می‌دهد تا بیشتر بخوابید.

◈ پشتیبانی کردن از قابلیت تاچ سه بعدی در آیفون 6اس پلاس و آیفون 6 اس.

برنامه های بسیاری در این زمینه برای دیوایس های ما منتشر شده است هر کدام از آن ها ویژگی های خود را دارد ولی به جرأت می‌توانم بگویم Good Mornings بهترین می‌باشد! زیرا خواب در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارد و خیلی ها به آن توجه‌ی نمی‌کنند. حال با این برنامه قدرتمند شما می‌توانید برنامه خواب خود را تنظیم کنید، کمتر بخوابید تا به کار های روزانه خود برسید و یا افرادی که کم خوابی دارند می‌توانند از این برنامه برای کنترل کردن خواب خود استفاده کنند تا روز به روز خواب خود را بهتر کنند. در کل می‌توان گفت Good Mornings برنامه ای کامل می‌باشد که از استودیو IAC Search & Media Europe Ltd. منتشر شده است و همانطور که می‌دانید این استودیو تا به حال برنامه های بسیار خوبی را برای آی او اس منتشر کرده است پس پیشنهاد ویژه می‌کنم که این برنامه را از دست ندهید.