دانلود بازی Walking War Robots برای آیفون و آیپد[پیشنهاد اپل اپس – رایگان]

Walking War Robots چندی پیش برای سیستم عامل آی او اس منتشر شد و ده ها هزار نفر طرفدار پیدا کرد و پس از اینکه این استودیو، قدرت بازی خود را دید آن را برای سیستم عامل های دیگر هم منتشر کرد و تا به حال میلیون ها نفر در سرتاسر جهان این بازی فوق العاده را بازی می‌کنند.

Walking War Robots یک بازی اکشن چند نفره می‌باشد که در آن به صورت تیمی 6 به 6 در مقابل افراد مختلف قرار می‌گیرید و آنها را نابود می‌کنید تا رنکتان در بین بازیکنان بالا برود.

زمانه جنگ می‌باشد آیا شما برای حمله کردن و انجام حرکات تاکتیکی در جنگ آماده می‌باشید؟ شما در این بازی به صورت تیمی با دوستان خود باید به جنگ با دشمنانتان بروید و تمام منابع و وسایل با ارزش آنها غارت کنید و با آنها تجهیزات جنگی و سلاح های خود را ارتقا دهید تا توانایی های های مختلف خود از جمله: نیرو، سرعت و مقاوت ربات خود  افزایش یابد. توانایی های مختلف خود را در زمین های مختلف بازی ثابت کنید و با استراتژی و تاکتیک های مختلف خود را پیروز بازی کنید!

◆ ویژگی های اصلی Walking War Robots :

• 16 ربات جنگی با نیرو های منحصر به فرد خود

• بیش از 20 سلاح مختلف، شامل موشک بالستیک، انرژی، پلاسما و…

• شامل ترکیب های مختلف برای ربات و سلاح ها. ساخت یک ماشین جنگی برای سبک بازی خود

• ساخت یک ربات قدرتمند که تا آخر جنگ با شما باشد.

• پیوستن به جنگ های تک به تک با میلیون ها نفر در جهان

• انجام وظیفه های مختلف برای گرفتن جوایز و به دست آوردن لقب بهترین خلبان

شما در این بازی به صورت تیمی (6 به 6) به جنگ با دشمنان خود به جنگ می‌روید آنها را نابود می‌کنید و وسایل با ارزش آنها را غارت می‌کنید پس از آن سلاح های خود را ارتقا میدهید تا رباتتان قدرتمندتر شود. این بازی به صورت چند نفره می‌باشد و لذتی متفاوت از بازی های اکشن را به شما می‌دهد.

Walking War Robots از استودیو Pixonic به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است و تا به حال میلیون ها نفر این بازی فوق العاده را دانلود کرده‌اند. پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

این بازی را به صورت رایگان از اپ استور میتوانید دانلود کنید.