دانلود بازی Transistor برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.4

کمتر بازی هایی میتوانید پیدا کنید که با حجم 2 گیگابایت بر روی گوشی های هوشمند نصب شود شاید تعداد این بازی ها انگشت شمار باشد. Transistor یکی از همین بازی های می‌باشد! این بازی از گرافیکی خارق العاده برخوردار است و گیم پلی آن بی تردید یکی از برترین گیم پلی های بازی های موبایل می‌باشد.

تجربه یک بازی RPG که تا به حال در هیچ جا مثل آن را نداشته اید. به دست گرفتن سلاح های غیرعادی که معلوم نیست در چه مکانی آنها ساخته شده اند! جنگیدن در زمان آینده و شهری پیشرفته با مناظری خیره کننده.

ساخته شده برای دستگاه های تاچ اسکرین، Transistor کاملا برای دستگاه های تاچ ساخته شده است و از کنترل فوق العاده ای برخوردار است که به شما تجربه ای متفاوت از بازی کردن با گوشی خود میدهد. این بازی دارای دو کنترل میباشد یکی کنترل مخصوص خود بازی که بسیار پیشرفته میباشد و دیگری کنترل معمولی که در بیشتر بازی ها استفاده می‌شود.

Transistor یک بازی کامل و هوشمندانه می‌باشد، شما در اینجا میتوانید یک بازی اکشن متفاوت را تجربه کنید. این بازی هزاران راه مبارزه کردن و پیروز شدن در مقابل موانع و دشمنان مختلف را در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید از هر کدام از آنها استفاده کنید و به روش خود در بازی مبارزه کنید!

داستان بازی بسیار جذاب میباشد و هرچه به مراحل جلوتر میروید تکه ای از این داستان مرموز برای شما آشکار می‌شود. این بازی تمام نشدنی می‌باشد و وقتی که قسمت داستانی بازی را تمام کنید میتوانید قسمت های جدید بازی برای شما باز میشود که میتوانید تا ابد آنها را بازی کنید!

Transistor بر روی تمام دستگاه های اپل از جمله: آیفون، آیپد و حتی بر روی Apple TV جدید هم اجرا می‌شود!

پشتیبانی از زبان های مختلف: English, German, French, Spanish, Italian, Russian, Polish, Brazilian Portuguese

 Transistor یک بازی خارق العاده در سبکی متفاوت با گرافیکی متفاوت می‌باشد که برای دستگاه های آی او اس منتشر شده است، این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اپ استور میباشد که تا به حال میلیون ها نفر آن را دانلود کرده اند. این بازی از استودیو Supergiant Games به قیمت $9.99 در اپ استور منتشر شده است و شما میتوانید به صورت رایگان از اپل اپس برای دستگاه های خود این آن را دانلود کنید.

این بازی حداقل به دستگاه های آیپد 4، آیفون 5 و آیپد مینی 2 نیاز دارد.