دانلود بازی The LEGO : movie video game برای مک

تا به امروز شاهد عرضه‌ی عنوان‌های مختلفی از سری بازی‌های لگو در اپ استور بوده‌ایم. سری جنگ ستارگان، نسخه‌ی بتمن، سری هری پاتر و نسخه‌ی ارباب حلقه‌ها نمونه‌هایی از این دست هستند. اینطور که پیداست کمپانی لگو نمی‌خواهد کار به همین جا ختم شود و اخیراً عنوان جدیدی که برگرفته از فیلم The LEGO Movie است را نیز روانه‌ی اپ استور کرده است.

 

این بازی جدید نیز همانند عناوین قبلی کاملاً حس و حال بازی‌های سری لگو را برایتان زنده می‌کند. اگر فیلم The LEGO Movie را دیده باشید شانس لذت‌بردن از بازی بیشتر خواهد بود. داستان بازی مبتنی بر همان چیزی است که در فیلم مذکور دیده‌ایم، با این تفاوت که حال شما نقش کنترل کاراکترها و پیش‌بردن بازی را بر عهده دارید. در این بازی کاربر نقش کاراکتر Emmet را برعهده خواهد گرفت؛ فردی که باید به کمک دوستان خود از عهده‌ی وظیفه‌ی نجات دنیا بربیاید.

 

در بازی The LEGO Movie بیش از ۹۰ تن از کاراکترهایی که در فیلم حضور داشتند به کار رفته‌اند؛ کاراکترهایی نظیر بتمن، سوپرمن، گندالف و بنی. مراحل بازی نیز متنوع هستند و از ابتدا تا انتهای بازی در بیش از ۴۵ بخش مختلف را تجربه خواهید کرد. در بخش توضیحات بازی در اپ استور از زبان کمپانی آمده است که در پیاده‌سازی حرکات بازی The LEGO Movie از استایل انیمیشنی جدیدی استفاده شده است که حس حرکاتی که در طی فیلم از سوی کاراکترها دیده بودیم را تا حد بسیار زیادی شبیه‌سازی می‌کند.