دانلود بازی Space Marshals 2 برای آیفون، آیپاد و آیپد [پیشنهاد اپل اپس]

Space Marshals 2 یک بازی علمی تخیلی با تم غرب وحشی است. زاویه نمایش بازی از بالا به پایین است و شما باید با تیراندازی و تاکتیک‌های خود در برابر عناصر جنایتکار کهکشان مبارزه کنید. Space Marshals 2 یک بازی تیراندازی ساده نیست و مبارزات تاکتیکی، خفا و داستان نیز در این بازی نقش مهمی دارند.

مبارزه با تاکتیک

باید از محیط به نفع خود استفاده کنید و با استفاده از پوشش از حملات جلوگیری کنید. حملات از بغل تاثیر بیشتری دارند ولی باید حواستان باشد که به خودتان اینگونه حمله نشود. باید با استفاده از نارنجک، هواپیمای بدون سرنشین، معادن و …. دیگر دشمنان را به زانو دربیاورید.

حرکات مخفیانه

رویکرد خود را با دقت انتخاب کنید. وارد شدن به درگیری اسلحه را طلب می‌کند، اما همیشه این روش جواب نمیدهد. باید حواس سوژه را پرت کنید و از دیگران جدایش نمایید و در فرصت مناسب و با سلاح مناسب او را از پا دربیاورید. می‌توانید برج‌ها را به سمت خود برگردانید و یا جناح‌های مختلف را فریب داد و اجازه دهید با هم درگیر شوند.

انتخاب‌های صحیح

انتخاب‌های شما برای مراحل بسیار تاثیر گذار هستند. برای هر مرحله می‌توانید یک اسلحه تک دست و یک اسلحه دو دست (سبک) در کنار نارنجک و زره خود انتخاب نمایید. شات گان، تفنگ‌های کوچک، تفنگ‎های تک تیرانداز، سلاح‌های پرتاب محور و … همگی برای انتخاب شما وجود دارند.

این بازی 20 مرحله و بیش از 70 سلاح مختلف دارد. Space Marshals 2 از سرویس ابری اپل و همچنین گیم سنتر پشتیبانی می‌کند. می‌توانید نسخه کرک شده این بازی 6 دلاری را به صورت رایگان از اپل اپس دریافت نمایید.