دانلود بازی Snowboard Party 2 برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.0.1

بهترین بازی اسنوبورد که تا به حال در اپ استور منتشر شده است! Snowboard Party 2 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می‌باشد که آدرنالین بدن شما را به بالاترین حد میبرد. تجربه اسکیت سواری بر روی برف در 21 مکان خیره کننده، انجام دادن حرکات حرفه ای برای گرفتن امتیاز بیشتر در بازی و صدها کار دیگر که این بازی را بهترین بازی اسنوبورد کرده است!

بازی کردن با افراد مختلف در سرتاسر جهان برای شکست دادن آنها در مسابقات، به چالش کشیدن دوستان خود و بازی کردن به صورت چند نفره! تمام کردن بیش از 150 مرحله و رسیدن به موفقیت های مختلف، کسب کردن تجربه و ارتقا دادن وسایل خود و معروف شدن در بین مردم جهان.

شخصی سازی کردن بازیکن خود در لباس های مختلف. ارتقا دادن تخته خود برای بهتر بازی مردن در مسابقات، انتخاب کردن اسکیت خود در بین 50 اسکیت مختلف که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد! در ادامه مد های مختلف بازی را خواهید دید:

TIME-ATTACK: رسیدن به خط پایان هرچه سریعتر که میتوانید، بر سر راه شما چک پوینت هایی میباشد که برای شما زمان بیشتری فراهم میکند.

FREESTYL: در این مد باید هرچقدر که میتوانید حرکات حرفه ای بزنید.

BIG AIR: در این مد شما باید یک پرش بزرگ بزنید و به خوبی فرود بیایید.

HALFPIP: شما در این مد در بزرگترین halfpipes میباشد و باید هرچقد که متیوانید حرکات مختلف بزنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

MULTIPLAYE: در این مد شما میتوانید با دوستان خود و یا با افراد مختلف در سرتاسر جهان به صورت چند نفره بازی کنید.

Snowboard Party 2 دارای ویژگی های بسیاری می‌باشد که می‌تواند شما را با هر کدام از آنها ساعت ها سرگرم کند. این بازی دارای 50 حرکت مختلف حرفه ای میباشد که می‌توانید هر کدام از آنها را برای گرفتن امتیاز بیشتر استفاده کنید همچنین این بازی دارای 21 مکان خیره کننده می‌باشد. این بازی دارای گرافیکی باورنکردنی می‌باشد که از استودیو Ratrod منتشر شده است و شما میتوانید آن را از اپل اپس به صورت رایگان دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه میکنم که این بازی را از دست ندهید.