دانلود بازی فوق العاده Punch Club برای آیفون و آیپد – پیشنهاد ویژه اپل اپس

آپدیت به 1.10

Punch Club یک بازی ویژه می‌باشد که به تازگی از استودیو TINYBUILD منتشر شده است. شما در این بازی باید تمرین کنید، در رینگ بوکس بروید و بجنگید!

پدر شما بی رحمانه در جلو چشمان شما کشته شد! حال شما باید به سختی تمرین کنید و به افراد مختلف مشت بزنید تا جایگاه خود را در Punch Club به دست بیاورید و بفهمید که چه کسی زندگی پدر شما را به پایان رساند.

بازی Punch Club در اصل یک بازی مدیریت بوکس می‌باشد ولی با کمی تفاوت! هدف شما در این بازی مشخص است ولی این به شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید راه قانونی را برای پیشرفت خود انتخاب کنید و یا راه های دیگر را!

شما در راه خود باید بر روی استعداد های خود تمرکز کنید و سطح خود را بالا ببرید تا بتوانید در مسابقات همه را شکست دهید.

تمام تصمیم های شما در این بازی مهم می‌باشد بخصوص تصمیم های زندگی اجتماعی خود. شما با دوستان، کار، زمان تفریح و… کشمکش های زیادی خواهید داشت و باید بهترین تصمیم را بگیرید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

• بفهمید که چه کسی پدر شما را کشته است و شاید در این راه چیز های زیادی از خود یاد گرفتید!

• داستانی گیرا با چندین شاخه مختلف که برای شما بازی را غیر قابل پیش بینی می‌کند

• ارتقا دادن حرفه های خود و شکست دادن افراد مختلف در رینگ بوکس

• گرافیک فوق العاده و گیم پلی اعتیاد آور در سبک خود

استودیو TINYBUILD تا به حال بازی های بسیار خوبی را برای سیستم عامل آی او اس منتشر کرده است که هر کدام از آنها هزاران بار در اپ استور خریداری شده است. این بار بازی‌ای به نام Punch Club منتشر کرد. مطمئن باشید که این بازی یکی از برترین بازی های امسال می‌باشد. این بازی با قیمت $4.99 در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید به صورت رایگان آن را از اپل اپس دانلود کنید.