دانلود بازی Pull My Tongue [اپلیکیشن رایگان هفته]

اپل بازی جذاب Pull My Tongue را به عنوان اپلیکیشن برتر هفته انتخاب کرده است و تا پنجشنبه همین هفته می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.این بازی در اصل 1 دلار قیمت دارد.

در این بازی شما باید به یک آفتاپ پرست به نام Gerg کمک کنید تا پاپ کورن بخورد. شما این کار را باید با کشیدن زبان این حیوان به سمت پاپ کورن‌ها انجام دهید که شاید کار راحتی به نظر برسد ولی اینگونه نیست! برای رساندن زبان Gerg به پاپ کورن باید از موانعی رد شوید، پازل‌ها در انتظار شما هستند.

ویژگی‌های بازی Pull My Tongue :

  • 90 مرحله مختلف در 5 دنیا
  • شخصیت بامزه و زیبای بازی
  • گیم پلی منحصر به فرد

این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است اما برای تکمیل بازی نیازی به پرداخت پول نیست و گزینه‌های خرید اختیاری می‌باشند. زمانی که با مرحله ابتدایی بازی روبروی می‌شوید تنها یک کار دارید؛ ذرت را به آفتاپ پرست برسانید، تا آخرین مرحله بازی نیز این هرگز تغییر نمی‌کند اما هر چه که به جلو می‌روید موانع و ابزارهای جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

شاید بتوان Pull My Tongue را یک الهام گرفته از Cut the Rope دانست. یک بازی پازل فیزیکی، محیط کارتونی، شخصیت بامزه و سیستم امتیاز دهی با ستاره نکات مشترک مشخص در بین این دو بازی هستند. هدف اصلی هر دو بازی نیز رساندن غذا به یک موجود دوست داشتنی است. هر چند شباهت‌هایی این دو بازی با هم دارند اما هنوز هم Pull My Tongue جذابیت‌های خاص خود را دارد و برای طرافداران این سبک مطمئناً سرگرم کننده خواهد بود.

می‌توانید گیم پلی کامل این بازی را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید. Pull My Tongue با حجم 87 مگابایت از این لینک قابل دریافت است.