دانلود بازی اکشن Never Gone برای آیفون، آیپد و آیپاد

یک بازی فوق‌العاده اکشن-نقش آفرینی با گرافیک 2D که عناوین بسیاری را، به خصوص در چین، به خود اختصاص داده است. شما در یک جهان کلاسیک که انسان‌ها، خون آشام‌ها و شیاطین حضور دارند زندگی می‌کنید، جهانی که همیشه در آن جنگ می‌باشد. شما می‌توانید به عنوان شوالیه خون و یا خواهر تاریکی بازی را انجام دهید که در آن با چالش‌های متعددی روبرو خواهید شد. جوایز با شکوهی در انتظار شما هستند و بیش از 200 آپگرید سلاح، تجهیزات و اقلام در دسترس می‌باشند.

ویژگی‌های Never Gone :

  • پشتیبانی از کنترلرهای MFi؛ با اتصال کنترلر، پد روی صفحه نمایش ناپدید می‌شود و می‌توانید یک تجربه هیجان انگیز از بازی اکشن داشته باشید.
  • جامعه بازی؛ می‌توانید تمامی بازیکن‌های این بازی را در سراسر دنیا پیدا کنید و ویدیوها و تجارب خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. ضبط ویدیو بازی در iOS 9 و بالاتر در دسترس است.
  • محتوای زیاد بازی؛ 3 فصل داستانی، 3 چالش مختلف در حالت بی‌پایان برج مه و ماموریت‌های ویژه
  • موسیقی راک گروه تریون؛ موسیقی متن بازی در سطح جهانی است چون کار گروه مشهور سوئدی تریون است. علاوه بر اینکه از موسیقی‌های کلاسیک آن‌ها در بازی استفاده شده، بلکه برخی از شخصیت‌های داستان نیز از این گروه الهام گرفته شده است.

این بازی نیاز به حداقل 1 گیگابایت رم دارد و دستگاه‌ها آیفون 4s، آیپد 2 یا مینی، آیپاد تاچ 5 و دستگاه‌های قدیمی‌تر پشتیبانی نمی‌شوند.