دانلود بازی HeavyRockets برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

ثابت کنید که بهترین و سریعترین خلبان موشک میباشید. دوستان خود را به چالش بکشید و یا برای هدف بهترین امتیاز بازی خود را شروع کنید، یک جنگ خشمناک و مسابقه دادن در دور تا دور کهکشان.

با نگاه اول به عکس های این بازی میتوان فهمید که این بازی از طراحی بسیار زیبایی بخوردار است. این بازی به جز طراحی فوق العاده اش گیم پلی بسیار خوبی را دارا میباشد. HeavyRockets به تازگی به اپ استور آمده است و مطمئن باشید که در آینده این بازی مورد توجه بسیاری از کاربران قرارخواهد گرفت. ویژگی های این بازی شما را محو خود میکند و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. HeavyRockets از مد های مختلف برخوردار میباشد که محبوبترین آنها مد مسابقه چندنفره آن میباشد که بسیار هیجان انگیز است.

با موشک خود پراوز کنید و با کنترل های مخصوصی که در اختیار شما میباشد آن را کنترل کنید. تمام حرفه خود را جمع کنید و وارد یک مسابقه خطرناک و با سرعت بشید. شما میتوانید با دوستان گیم سنتر و یا فیسبوک خود به صورت آنلاین مسابقه بدهید و یا به صورت تک نفره با روح دست قبل خود بازی کنید. همچنین شما میتوانید الماس ها را جمع کنید و کشتی خود را ارتقا دهید. فقط این را یادتان باشد که موقعی که با یک رقیب سرسخت در حال بازی هستید این تجربه و توانایی شما میباشد که به شما کمک میکند تا به پیروزی برسید.