دانلود بازی Football Manager Mobile 2016 برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 7.0.2

Football Manager Mobile 2016 برای گوشی های هوشمند طراحی شده است تا شما بتوانید در هر جا که میباشید تیم خود را مدیریت کنید و بر روی تاکتیک ها و نقل و انتقالات تمرکز کنید.

دارای باشگاه های مختلف از 14 کشور در سرتاسر جهان، شامل تمام تمام لیگ های بزرگ اروپا. شما تصمیم میگیرید که چه کسی در چه مکانی بازی کند، یا چه کسی بر روی نیمکت بنشیند و یا چه کسی رو انتقال بدید. این به شما بستگی دارد که چه بازیکنی را نگه دارید تا طرفداران شما خوشحال شوند و تیم شما موجب پیروزی های بزرگ شود. در Football Manager Mobile 2016 تغییرات زیادی ایجاد شده است که در ادامه ویژگی های این بازی فوق العاده را خواهید دید.

◆ ویژگی های کلیدی Football Manager Mobile 2016 :

• تاکتیک پیشرفته: تاکتیک های جدید برای تیم خود برنامه ریزی کنید و به تیم خود نشان دهید که در چه قسمتی بیشتر باید تمرکز کنند. نقطه ضعف ها را پیدا کنید و از آنها برای بردن تیم خود استفده کنید.

• مربیگری: تیم خود را برای بازی های بعدی آماده کنید و هر روز برای بازی بعدی بهتر عمل کنید. آنها را تمرین دهید تا بتوانند برای بازی بعدی خود آماده تر شوند.

• شیوه مدیریت: در بازی به مربیگری شما مدال هایی داده میشود طلا، نقره و برنز شما باید بهترین تاکتیک را برای تیم خود انتخاب کنید و به بهترین نحو آنها را برای بازی ها آماده کنید. شما باید بفهمید چه موقع بیشتر باید بر روی دفاع تمرکز کنید و چه موقع بر روی حملات همه این کار ها به شما و تیمتان کمک میکند تا بازی ها را برنده شوید.

• بهینه سازی صفحه بازی: در Football Manager Mobile 2016 خیلی از قسمت های بازی تغییر کرده است یکی از تغییرات بهینه بازی قسمت محیط بازی میباشد که به شما دسترسی های بیشتر در مورد اخبار و مدیریت کردن تیمتان به شما خواهد داد.

• بازیکنان قرضی: شما میتوانید بازیکنان جوان را به تیم قبلی شان قرض دهید تا بتوانند در آنجا پیشرفت کنند.

• نقل و انتقالات: شما میتوانید به راحتی در محیطی فوق العاده بازیکنان مورد نیاز خود را پیدا کنید و با آنها قرارداد ببندید.

میلیون ها نفر روزانه به Football Manager خود میروند، تیم خود را چک میکنند و تاکتیک های مختلف می‌چینند تا در بازی هایشان برنده شوند. نسخه های قدیمی را دور بریزید زیرا Football Manager Mobile 2016 منتشر شده است! یک فوتبال منیجر فوق العاده که از کمپانی قدرتمند Sega America به قیمت $8.99 منتشر شده است و مانند همیشه اپل اپس برای اولین بار این بازی را به صورت لینک مستقیم برای کاربرانش منتشر کرده است. این بازی نسبت به نسخه های قدیمی خود تغییرات چشمگیری داشته است. پیشنهاد ویژه میکنم که تمام دوستداران فوتبال این بازی رو برای یک بار هم که شده امتحان کنند.