دانلود بازی Feed Me Oil 2 برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.3.4

نفت ها لوله کشی نشده اند و همه آنها بر روی زمین ها میریزد و زمین را آلوده می‌کند حال شما باید از ابتکار خود استفاده کنید تا بتوانید یک راهی برای این نفت درست کنید و آنها را به جای مناسب خود ببرید. در بازی وسایلی محدود در اختیار شما قرار می‌دهد، این وسایل شامل خیلی چیز ها می‌باشد که هر کدام از آنها به یک نحوه خاصی به شما کمک می‌کند تا بتوانید نفت ها را در جای مخصوص خود ببرید.

شما در این بازی باید دیدی مکانیکی داشته باشید و از فیزیک بازی در ایده خود استفاده کنید. طراحی بازی بسیار خوب می‌باشد و گیم پلی آن شما را ساعت ها در گیر خود می‌کند. ممکن است در بعضی از مراحل چندین ساعت گیر بکنید تا بتوانید راهی برای انتقال نفت ها پیدا کنید. اگر شما در بازی از وسایل کمتری استفاده کنید مراحل را با سه ستاره پشت سر می‌گذارید و اگر از تمام وسایل استفاده کنید فقط یک ستاره خواهید گرفت.

حتما شما نسخه قبلی این بازی به نام Feed Me Oil را تا به حال تجربه کرده اید، این بازی برای سیستم عامل های مختلف منتشر شد و در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرد. حال کمپانی قدرتمند Chillingo نسخه دوم این بازی را برای آی او اس در اپ استور منتشر کرده است. در این نسخه تغییرات گسترده ای انجام شده است، گیم پلی و طراحی بازی بسیار بهرت شده است و مانند قبل می‌تواند شما را سرگرم کند.

” Feed Me Oil یک عنوان فوق العاده می‌باشد که طرفداران بازی های پازلی واقعا عاشق آن می‌باشند ” – Capsule Computers – 85%

◆ ویژگی های Feed Me Oil 2 :

• 6 فصل مختلف که سرشار از مراحلی می‌باشد که ذهن شما را به چالش می‌کشد

• فیزیکی فوق العاده و واقعی که به باد، آب و یک واکنش های مختلف نشان می‌دهد

• وسایل مختلف برای استفاده کردن در مراحل مختلف، آسیاب بادی، پنکه و….

• راه های جدید را برای گرفتن سه ستاره پیدا کنید

• اشتراک گذاری بهترین امتیاز خود با دوستانتان در فیسبوک

• هر روز بازی کنید تا هدیه های روزانه دریافت کنید

خیلی از ما ها تعداد زیادی بازی بر روی دیوایس خود نصب کرده‌ایم ولی هیچ کدام را به اتمام نرسانده ایم خوب این بستگی به قشنگی بازی دارد. Feed Me Oil یکی از بازی هایی می‌باشد که مطمئن باشید آن تا آخرین مرحله می‌روید زیرا این بازی آنقدر خوب می‌باشد که شما را ساعت ها پشت سر هم سرگرم می‌کند و باز هم می‌خواهید بازی را ادامه دهید. پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از اپل اپس دانلود کنید.