دانلود بازی Fallout Shelter برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.3

چند ماه پیش این بازی فوق العاده به صورت رایگان در اپ استور برای آیفون، آیپاد و آیپد منتشر شد ولی لینک کرک این بازی پیدا نمیشد و به خاطر این مورد این بازی بر روی سایت قرار نگرفت، بالاخره کرکی سالم برای این بازی پیدا شد و ما آن را در اولین فرصت برای شما قرار دادیم.

Fallout Shelter یک بازی فوق العاده میباشد که از شرکت بسیار معروف Bethesda منتشر شده است این شرکت در ساختن بازی های مختلف با سبکی جدید برای کنسول های مختلف بسیار محبوب میباشد و جزو بهترین بازی سازان جهان میباشد، حال این شرکت قصد ساخت بازی Fallout Shelter برای کنسول ها را داشته و یک ورژن متفاوت را هم برای آی او اس ساخته است. این بازی تا به حال میلیون ها بار دانلود شده است و جزو بهترین بازی های امسال میباشد.

“اولین بازی Bethesda برای آی او اس فوق العاده است، بهترین بازی هفته” – TouchArcade 

“احتمالا بهترین بازی E3 امسال ” – Gizmodo 

Fallout Shelter فوق العاده با یادگیری ساده میباشد که بسیار اعتیاد آور میباشد” – GameZone

به علت فاجعه هسته ای زمین نا امن شده است و مردم به پناهگاه های پناه برده اند و زندگی خود را در این پناهگاه ها سپری میکنند. حال به شما کنترل یک پناهگاه هسته ای را داده اند و باید آن را توسعه دهید و افراد جدید را به پناهگاهتان بیاورید.

ساختن یک پناهگاه کامل: یک آینده روشن برای این مردم بسازید… اتاق های مختلف را در زیر زمین بسازید و بگذارید هر کدام برای خود کار کنند.

کنترل کردن یک پناهگاه: شما باید مردمی که در این پناهگاه زندگی میکنند را بشناسید و نسبت به حرفه ای که هر کدام دارند یک شغل مناسب به آنها بدهید تا خوشحال شوند.

پیدا کردن افراد دیگر: پس از کمی پیشرفت شما یک اتاق رادیو میسازید برای پیدا کردن افراد بیشتر و توسعه دادن پناهگاه خود.

کاوش کردن در بیرون پناهگاه: شما باید افراد ساکن در پناهگاهتان را به بیرون بفرستید تا بتوانند چیز های مختلف و جدید پیدا کنند البته باید مواظب باشید که کشته نشوند.

حفاظت کردن از پناهگاه: چند خطر شما را تهدید میکند یکی موجودات داخل پناهگاه میباشد و دیگری مردمانی که به پناهگاهتان حمله میکنند شما میتوانید با اسلحه هایی که از بیرون پیدا کرده اید استفاده کنید تا راحت تر آنها را از بین ببرید.

به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید این بازی هم به صورت رایگان در آیتونز موجود میباشد و هم به صورت کرک بر روی سایت اپل اپس قرار گرفته است و به راحتی میتوانید آن را از لینک مستقیم دانلود کنید.