دانلود بازی Crashlands برای آیفون و آیپد – پیشنهاد ویژه اپل اپس

آپدیت به 1.0.10

بجنگید، بسازید و تمام تلاش خود را در راه بازی Crashlands بکنید! این یک بازی عجیب با داستانی فوق العاده در سبک RPG می‌باشد که به تازگی در اپ استور منتشر شده است و جوایز بسیاری برنده شده است.

شما در این بازی یک راننده کامیون می‌باشید که توسط بیگانه ای به نام Hewgodooko تهدید می‌شوید و از خط خارج می‌شوید. حال شما در یک سیاره ناشناخته با بیگانگان می‌باشید! پس باید تمام عقل خود را به کار بگیرید و قبل از اینکه آنها شما را نابود کنند آنها را از بین ببرید. شما در این بازی باید دوستان جدید پیدا کنید، مکان های باستانی کهکشان را کشف کنید و با باس های قدرتمند درگیر شوید. پس بیایید خانه خود را در سرزمین بیگانه بسازید و با شرایط آنجا آشنا شوید.

◆ ویژگی های کلیدی Crashlands :

◈ توسعه دادن مکان خود با بیش از 500 آیتم مختلف که در این کهکشان بزرگ پیدا خواهید کرد.

◈ در Crashlands شما می‌توانید تمام آیتم های خود را در انبار خود ذخیره کنید هر موقع که به آنها نیاز داشتید دوباره آنها را بر دارید. شما می‌توانید آیتم هایی که همیشه برای ساختن، جنگیدن و… نیاز دارید را در کیف خود نگه دارید و هر موقع که آنها را نیاز نداشتید به پایگاه خود بروید و آنها را خالی کنید.

◈ آیتم های پیشرفته بسازید و با استفاده از آنها قدتمندتر شوید. هرچه قدرت شما بیشتر شود شما می‌توانید به مکان های مختلف سیاره بروید و به پایگاه دشمنانتان حمله کنید. با کارکتر های بیگانه آشنا شوید، داستان های مختلف را کشف کنید و با دشمن های قدرتمند خود روبرو شوید.

◈ در این بازی با دشمنان بسیاری برخورد خواهید داشت که به راحتی شکست نمی‌خورند پس باید درباره توانایی های دشمن خود آگاه شوید و با هوش، توانایی و زیرکی خود آنها را نابود کنید. همچنین شما می‌توانید با ساختن گجت های مختلف قدرت جنگیدن خود را چند برابر کنید و آنها را آتش بزنید، کند کنید، و یا گیج کنید!

◈ ساختن پایگاه خود در این بازی بسیار آسان می‌باشد، این کار مانند نقاشی کشیدن است و فقط در چند دقیقه شما می‌توانید یک پایگاه زیبا و گسترده بسازید.

◈ هر موجودی در Crashlands می‌تواند به یک فرد پیرو در جنگ ها تبدیل شود و در همه جا شما را همراهی کند. شما می‌توانید یک تخم پیدا کنید و آن را بزرگ کنید تا به یک مبارز تبدیل شود. همچنین شما می‌توانید آیتم های مختلف برای آنها بسازید تا قدرتمندتر شوند.

◈ دنیایی بزرگ با مشکلات بزرگ! شما در این بازی به مشکلات بسیاری برخورد خواهید کرد زیرا شما در یک سیاره بیگانه می‌باشید و صدها نفر، دشمن شما هستند پس باید قدرت خود را بیشتر کنید و آیتم های مختلف جمع کنید تا در بین بیگانه ها قدرتمند شوید.

◈ یکی از خوبی های Crashlands این می‌باشد که سیو شما در آی کلود ذخیره خواهد شد و اگر برای دیوایس شما مشکلی پیش بیایید بتوانید ادامه آن را در دیوایسی دیگر بازی کنید.

■ سازگاری با: آیفون 5 یا جدیدتر، آیپد مینی 2 یا جدیدتر، آیپد 3 یا جدیدتر، آیپد ایر، آیپد پرو، آیپاد تاچ 5 یا جدیدتر

Crashlands یک بازی متفاوت در سبک RPG می‌باشد. گیم پلی این بازی بسیار اعتیاد آور است و ساعت ها شما را سرگرم ساختن و جنگیدن می‌کند. مطمئن باشید که این بازی یکی از برترین بازی های سال 2016 خواهد شد. پیشنهاد ویژه می‌کنم که آن را از دست ندهید.

Crashlands با قیمت $4.99 از استودیو Butterscotch Shenanigans در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید به صورت رایگان از اپل اپس دانلود کنید.