دانلود بازی Call of Duty®: Heroes برای آیفون و آیپد [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

همه سری بازی های Call of Duty را می‌شناسیم، همانطور که می‌دانید نسخه های مختلف Call of Duty برای آی او اس هم منتشر شد که بیشتر آنها در سبک اکشن اول شخص بودند. حال کمپانی بزرگ Activision بازی جدید خود را منتشر کرد: Call of Duty®: Heroes.

این بازی گیم پلی شبیه به بازی محبوب Clash of Clans دارد. گیم پلی بازی فوق العاده می‌باشد، شما باید ارتش خود را که شامل قهرمان های افسانه ای و سربازان مختلف می‌باشد را هدایت کنید و از بهترین مکان به دشمن حمله کنید تا بتوانید تمام منابع آن را به دست آورید. این یک جنگ سه بعدی هیجان انگیز می‌باشد که تا به حال مانند آن را در هیج جایی ندیده اید.

شما باید از سربازان و تکنولوژی های مختلف استفاده کنید تا بتوانید به دشمنانتان حمله کنید و غنایم آنها را برای خود بکنید. و با این غنایم پایگاه خود را ارتقا دهید و آنها را صرف پیشرفت پایگاه خود کنید.

پایگاه خود را شخصی سازی کنید بهترین چیدمان را برای پایگاه خود انتخاب کنید و دیوار های دفاعی را بر دور پایگاه خود بکشید تا از حملات دشمن در امان باشید. به شما تجهیزات مختلفی داده می‌شود که یکی از آنها یک مسلسل در هلیکوپتر می‌باشد و شما باید از بالا دشمنان خود را قتل عام کنید.

در این بازی سربازان و تکنولوژی های بسیاری در اختیار شما قرار داده خواهد شد که هر کدام خصوصیات و شیوه مبارزه خود را دارند. شما باید با نگهبان ها، موشک های دفاعی، هویتزر و مین را در پایگاه خود قرار دهید تا در مواقعی که دشمنانتان به شما حمله کردند این دفاعی ها تمام آنها را نابود کند.

با این که بازی Clash of Clans یک بازی بسیار اعتیاد آور می‌باشد و شاید هیچ موقع کسی از آن خسته نشود ولی بالاخره شما نیاز به یک بازی جدید هم دارید. یک بازی که در سطح کلش و یا حتی بهتر از آن باشد! من به شما Call of Duty®: Heroes را پیشنهاد می‌کنم زیرا این بازی هم از استودیو بسیار معروف و قدرتمندی منتشر شده است و هم از گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است. گرافیک بازی به صورت سه بعدی می‌باشد و به شما حس یک جنگ واقعی را دست می‌دهد. پیشنهاد ویژه می‌کنم این بازی را از دست ندهید.

این بازی را به صورت کرک شده از اپل اپس با لینک مستقیم می‌توانید دانلود کنید، همچنین این بازی به صورت رایگان در اپ استور موجود می‌باشد که می‌توانید از اینجا وارد اپ استور شوید.