دانلود بازی Adventures of Poco Eco برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.7.0

Adventures of Poco Eco یک بازی آرامخش بخش، اکتشافی و ماجراجویی با ویژوال های صوتی زیبا برای تمام سنین می‌باشد.

کشف کردن یک دنیای جدید، مکانی که خیلی چیز ها برای دیدن و خیلی برای شنیدن دارد. ولی در آن هدف شما مشخص می‌باشد. شما باید به Poco Eco و طایفه آن با حل کردن مینی پازل های چالش بر انگیز و تکمیل کردن 12 مرحله انیمیشنی سه بعدی کمک کنید تا صدای گم شده خود را پیدا کنند.

جهانی که در این بازی می‌باشد بر روی موسیقی های الکترونیک و طراحی های زیبا می‌باشد و شما را وارد یک جو منحصر به فرد می‌کند. این بازی توسط استودیو POSSIBLE GAMES Kft طراحی شده است و موسیقی های استفاده شده در آن از هنرمندی به نام Iamyank می‌باشد.

استودیو POSSIBLE تا به حال بازی های با کیفیت و موفقی را ساخته است و تمام بازیکنان در تمام سنین را با بازی های خود به چالش می‌کشد. همچنین موسیقی هایی که در بازی استفاده شده است بسیار زیبا و حرفه ای می‌باشد و جوی متفاوت به فضای بازی داده است. برای ساختن بازی Adventures of Poco Eco سال ها وقت گذاشته شده است پس مطمئن باشید که یکی از برترین بازی های امسال به حساب می‌آید.

Adventures of Poco Eco به قیمت $0.99 در اپ استور منتشر شده است و تا به حال هزاران نفر این بازی را خریداری کرده‌اند شما می‌توانید به صورت رایگان این بازی را از اپل اپس دانلود کنید.