دانلود بازی نقش آفرینی The Walking Dead: Road to Survival برای آیفون، آیپاد و آیپد

هیجان؛ یک ماجراجویی که به طور مداوم بین زندگی و مرگ می‌چرخد، راهی را برای بقا پیدا کنید! The Walking Dead: Road to Survival بر اساس داستان مردگان متحرک نوشته شده توسط Jay Bonansinga ساخته گردیده است. شما باید تصمیمات سختی را بگیرید، تصمیماتی که هیچگونه انعطافی را پذیرا نیستند. آیا برای مقابله و پایان دادن به ظلم و ستم آماده هستید؟

باید بازمانده‌ها را جذب تیم خود کنید و به سوی پایگاه امن در وودبری بروید، در این راه باید مبارزه کنید تا به نیروهای شهر برسید. فرماندار توانسته که در وودبری امنیت را برقرار کند اما نه از راه معمول، افراد مطیع او نیز دیدگاه وی را دارند، زنده ماندن به هر قیمتی که شده! آیا آماده مبارزه با ظلم و ستم با گروه کوچک خود هستید؟

ویژگی‌های بازی The Walking Dead: Road to Survival :

  • ارتقاء تیم؛ شما گروهی از بازمانده‌ها را جمع می‌کنید و قدرت، مهارت و سلاح آن‌ها را ارتقاء می‌دهید. استفاده از این قابلیت باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر زنده بمانند و زامبی‌های بیشتری را بکشند.
  • تصمیم گیری‌های هدفمند؛ شما در طول ماموریت تصمیمات سختی را بگیرید، تصمیماتی که موجب مرگ و زندگی اعضای تیم و تغییر نتیجه می‌شود. می‌توانید داستان خود را در این بازی رقم بزنید.
  • جمع آوری شخصیت‌ها؛ بازماندگان معروف در کمیک مردگان متحرک به تیم شما ملحق می‌شوند، همانند میچون، ریک، آندا و گلن.
  • ساخت پایگاه؛ یک شهرستان محفوظ شده برای محافظت از بازماندگان بسازید و آن‌ها را از ترسی که در کمین آن‌ها است نجات دهید. با ارتقا سالن شهر، شهرستان خود را به زمین‌های بایر گسترش دهید و از بازماندگان برای ساخت خانه‌ها استفاده نمایید.
  • و ….

این بازی از لمس سه بعدی پشتیبانی می‌کند و امکان بازی به صورت آنلاین، و همچنین رویدادهای زنده را دارد.