دانلود بازی فوق العاده NBA 2K16 برای آیفون و آیپد [پیشنهاد اپل اپس]

آپدیت به 1.04

بازی فوق‌العاده بسکتبال NBA 2K16 بعد از انتظار فراوان منتشر شد و مثل همیشه می‌توانید نسخه کرک آن را در اپل اپس به عنوان اولین وب سایت دریافت کنید.

امکان ندارد کسی علاقه‌مند به بازی‌ها رایانه‌ای باشد و NBA 2K، این بازی فوق‌العاده را نشناسد، کمپانی سازنده آن 2K Sports نسخه جدیدی را با تغییرات بسیار زیاد نسبت به سری‌های قبل منتشر کرده است. تغییراتی که با توجه به حجم بیش از 3 گیگابایتی آن کاملا مشهود است و آن را تبدیل به حجیم‌ترین بازی اپ استور تا کنون کرده است. NBA 2K16 و سری‌های قبلی این بازی، آنقدر جذابیت دارند که بسیاری از افرادی که حتی به بسکتبال علاقه ندارند، شیفته این بازی شده‌اند.

این بازی برای کنسول‌های دیگر همانند XBOX، PS و PC چند روز جلوتر از نسخه ios منتشر شد و کمپانی سازنده توانست در مدت کمتر از یک هفته، بیش از 4 میلیون نسخه از NBA 2K16 را به فروش برساند. این بازی نسبت به نسخه پیشین خود هم بسیار موفق‌تر ظاهر شده است و فروش دو برابر دیجیتالی و بازی‌های آنلاین انجام شده سه برابر بوده است.

نمراتی که مراجع معتبر بازی‌ها به NBA 2K16 داده‌اند:

Gameblog.fr:100
LaPS4: 94
GamesVillage.it: 94
Hobby Consolas: 93
IGN Italia: 92
Meristation: 92
IGN Spain: 90
IGN: 90
Vandal Online: 90
GamesRadar+: 90
۳DJuegos: 90
Washington Post: 85
GamingTrend: 85
PlayStation LifeStyle: 85
Eurogamer Italy: 80
New York Daily News: 80
Cheat Code Central: 78
Lazygamer:73
Hardcore Gamer: 70

تمامی مطالب گفته شده مهر تاییدی بر کیفیت این بازی می‌باشند و به تمامی طرفداران بازی پیشنهاد می‌گردد.

NBA 2K تجربه‌ای بسیار واقعی از روند NBA را با NBA 2K16 برای شما به ارمغان می‌آورد. در این نسخه ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است، اسامی بازیکنان به روزرسانی شده و فرصت‌های بیشتری برای به دست آوردن پول مجازی در اختیار شما است. این بازی همچنین در بخش محبوب MyCAREER -زندگی حرفه‌ای من- پیشرفت چشم گیری داشته است، موسیقی متن این بخش به سرپرستی سازنده مشهور پاپ دی‌جی موستارد-DJ Mustard- و سازنده و رپر معروف دی‌جی خالد-DJ Khaled- و تولید کننده افسانه‌ای هیپ‌هاپ دی‌جی پرمیر-DJ Premier- بوده است. گرافیک و مدل تمامی بازیکنان بهبود و بهینه سازی شده است و با انیمیشن‌های جدید حرکات بسیار طبیعی را به ارمغان می‌آورند. کنترل بازی نیز دست خوش تغییراتی زیاده شده است و همچنین می‌توانید با کنترلرهای جانبی که به دستگاه متصل می‌شوند این بازی را انجام دهید. پس خود را برای بهترین بازی بسکتبال دنیا آماده کنید.

ویژگی‌ها:

  • بهبود گرافیک و عملکرد بازی
  • موسیقی متن بسیار فوق‌العاده از افراد مشهور در این زمینه
  • کنترل جدید برای اجرای گیم پلی بهتر
  • کسب و خرج پول مجازی
  • اضافه شده لیگ Euroleague
  • پشتیبانی از کنترلرهای جانبی
  • حالت‎های مختلف بازی همانند زندگی جرفه‌ای من، بازی‌های خیابانی و …
  • و ….

NBA 2K16 بر روی دستگاه‌های آیفون 4s، آیپد 2 و پایین‌تر اجرا نخواهد شد.

NBA 2K16در آیپد مینی 1، آیپد نسل سوم و آیپاد تاچ 5 صدا ندارد.