دانلود بازی استراتژیک 1775: Rebellion برای آيفون، آیپد و آیپاد

در سال 1775، مستعمرات آمریکایی از مالیات‌های جدیدی که توسط بریتانیا تحمیل شده بود، بسیار خمشگین شدند. آن‌ها شروع به ذخیره سلاح و سازماندهی شبه نظامیان کردند. در 18 آوریل، شبه نظامیان برای 700 سرباز انگلیسی که دستور داشتند کنترل انبار سلاح را به دست بگیرند، کمین می‌کنند. 273 سرباز انگلیسی قبل از رسیدن به مکان امن در بوستون کشته و یا زخمی می‌شوند.

انقلاب آمریکا آغاز شد!

حال شما و دوستانتان فرماندهی ارتش سربازان انگلیسی، وفاداران به تاج و تخت انگلیس، مزدوران آلمانی، عوام آمریکایی، میهن پرستان، عوام فرانسوی و بومیان آمریکا را بر عهده دارید تا سرنوشت آمریکا را رقم بزنید. بازیکنان هر جناح با همکاری، کنترل شهرها و قطعه‌های کلیدی را در دست می‌گیرند. این بازی جذاب را می‌توانید در مقابل هوش مصنوعی، مولتی پلیر و یا آنلاین بازی کنید.

1775: Rebellion یک بازی ساده با طراحی منحصر به فرد است که به جزئیات تاریخی در آن بسیار توجه شده است. می‌توانید این دوره بحرانی در آمریکا را در قالب یک بازی تجربه نمایید

ویژگی‌های 1775: Rebellion :

  • 3 سناریو مختلف؛ 1775، 1775 (کوتاه) و محاصره کبک (استانی در کانادا)
  • بازی انفرادی در مقابل سه سطح هوش مصنوعی
  • 54 کارت (رویداد و حرکت)
  • بازی مولتی پلیر تا 4 نفر
  • و ….

این بازی تخته‌ای زیبا با قیمت 10 دلار در اپ استور به فروش می‌رسد که می‌توانید نسخه کرک شده آن را به صورت رایگان از سرورهای قدرتمند اپل اپس دریافت نمایید.