حضور تیلور سویفت (Taylor Swift) در آگهی جدید اپل و زمین خوردن از روی تردمیل

تیلور سویفت خواننده محبوب کانتری و پاپ که اپل را به خاطر ندادن حق امتیاز به هنرمندان برای سه ماهه رایگان نقد و این کمپانی را مجبور به تغییر موضع خود کرد، حال به عنوان ستاره‌ در آخرین تبلیغ اپل موزیک حضور دارد.

در یک ویدیو  60 ثانیه‌ای که تم طنز دارد و در کانال یوتیوب Beats 1 منتشر شده، تیلور برای تمرین قلبی عروقی آماده می‌شود. این آگهی بازرگانی با نام تیلور در مقابل تردمیل منتشر شده است.

او لیست موسیقی‌های تمرین در اپل موزیک را مرور می‌کند و بعد از انتخاب آهنگ Drake & Future – Jumpman با آن شروع به خواندن می‌کند. ولی پس از چندین ثانیه تعادل خود را از دست می‌دهد و از روی تردمیل به زمین می‌خورد. پس از زمین خوردن نیز کمی آهنگ را ادامه می‌دهد و متن “Distractingly Good” به منظور اینکه اپل موزیک حواس شما را خوب پرت می‎کند، نمایش داده می‌شود.

تیلور برای انتخاب آهنگ در حال پخش به لیست‌های پخش توصیه شده اپل موزیک برای فعالیت می‌رود. پس از انتخاب زیر شاخه دویدن، وی یک لیست پخش به عنوان #GymFlow را برمی‌گزیند.

طبق تویتر تیلور سویفت این آگهی بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده است. امکان قرار دادن ویدیو تبلیغات در سایت نیست اما می‌توانید 2 تصویر از این آگهی را در بالا و پایین مشاهده کنید.

تیلور سویفت