حداقل 10 میلیون کاربر اندرویدی به آیفون مهاجرت کرده‌اند؟

با وجود اینکه اپل بیشترین سهم را از سود فروش گوشی‌های هوشمند دارد اما تعداد گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار بیشتر است. اپل و گوگل هر دو به این مسئله اشاره داشته‌اند که مردم همیشه پلتفرم خود را تغییر می‌دهند. با توجه به یک برنامه در فروشگاه نرم افزاری گوگل، حداقل 10 میلیون کاربر اندروید به iOS، طی چند سال اخیر مهاجرت کرده‌اند.

رقم ذکر شده بر اساس تعداد دانلود برنامه Move to iOS است. برنامه‌ای که به کاربران اندرویدی کمک می‌کند که اطلاعات و اپلیکیشن‌های خود را به راحتی به دستگاه iOS انتقال دهند. این برنامه توسط اپل توسعه داده شده که امیدوار است با آسان‌تر کردن انتقال برنامه‌ها، مخاطبین و تصاویر، به فروش دستگاه‌های خود کمک کرده باشد.

در اکتبر سال 2015، 1 تا 5 میلیون کاربر اندرویدی این برنامه را نصب کرده بودند. کمتر از یک سال بعد این رقم به 10 تا 50 میلیون کاربر رسید. نمی‌توان گفت تمام کسانی که این برنامه رو نصب کرده‌اند به سیستم عامل iOS روی آورده‌اند و از سوی دیگر رقم دقیق نصب مشخص نیست. اما اگر به حداقل‌ها نیز نگاهی بیندازیم، در دو سال گذشته حداقل 10 میلیون کاربران اندرویدی به iOS کوچ کرده‌اند.

بدیهی است که این یک بررسی دقیق نمی‌باشد. با این حال می‌تواند یک راه سریع برای نظارت بر کاربران مهاجر به iOS باشد.

from-1-to-5-million-installations move-to-ios-now-has-10-million-to-50-million-installations

منبع: BGR