جیلبریک کنید:آموزش جیلبریک پایدار iOS 8 تا iOS 8.1

همانطور که به دقایقی پیش به اطلاع شما عزیزان رساندم بعد از انتظار تقریبا 1 ماهه جیلبریک پایدار iOS 8 تا iOS 8.1 برای تمام دیوایس های پشتیبان شده توسط iOS 8 منتشر شد.البته همانطور که اعلام شد این جیلبریک فعلا فاقد Cydia می باشد و در در حال حاضر هیچ توییک و برنامه ای قابل نصب نیست.اما خالق سیدیا،Saurik، طی اعلامیه ای اعلام کرده است که تا چند روز آینده Cydia را با iOS 8 همگام خواهد ساخت و در اختیار عموم قرار خواهد داد.

اما فعلا خوب است برای این واقعه مهم آماده شویم تا در روز انتشار نسخه ی جدید سیدیا جزو اولین کسانی باشند که طعم جیلبریک را در iOS 8 می چشند.

از پانگو ۸ استفاده کنیم یا نه؟ بررسی کامل جدیدترین ابزار جیلبریک سیستم عامل آی‌اواس

قبل از جیلبریک به نکات زیر دقت کنید:

-این جیلبریک در اصل مختص برنامه نویسان توییک ها و نرم افزار های جیلبریکی هست و در حال حاضر بدون سیدیا می باشد پس استفاده ای برای کاربران معمولی ندارد

-این نسخه از اولین نسخه های برنامه جیلبریک می باشد و قطعا دارای مشکلات و باگ هایی می باشد.هر مشکلی با این جیلبریک داشتید اپل اپس در قبال آن مسئولیتی ندارد.

-نرم افزار جیلبریک فعلا فقط برای ویندوز عرضه شده است

مرحله اول:آماده سازی iDevice برای یک جیلبریک تمیز و بدون دردسر

ابتدا یک بکاپ کامل با استفاده از iTunes از دیوایس خود بگیرید.دقت کنید که حتما این عملیات به وسیله ی کامپیوتر انجام شود و نه iCloud.در سایت جیلبریک Tongbu اعلام شده است که اگر با استفاده از از آپدیت OTA دیوایس خود را به iOS 8 بروزرسانی کردید،ابتدا آخرین نسخه iOS را از اینجا دریافت کنید سپس اقدام به ریستور کنید و سپس جیلبریک کنید.در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.البته این عمل حتمی نیست و خود بنده بدون هیچ مشکل نسخه ی آپدیت شده OTA را با موفقیت جیلبریک کردم.

هم چنین اعلام شده است که قبل از جیلبریک حتما Passcode و Touch ID دیوایس خود را غیر فعال کنید و هم چنین Find My iPhone را از طریق Setting<iCloud غیر فعال کنید.همنطور بهتر است از ابتدا دیوایس خود را روی Airplane Mode قرار داده و حتما از خاموش بودن Wi-Fi اطمینان حاصل کنید.

مرحله دوم:جیلبریک iDevice با خیال راحت

ابتدا ابزار جیلبریک را از اینجا دریافت کنید.هنگامی که تمام نکات بالا انجام شد نوبت به آغاز جیلبریک می رسد.دیوایس خود را به PC خود متصل کنید و سپس نرم افزار را باز کنید.سپس تیک PP را ترجیحا غیر فعال کنید و رئس دکمه آبی کلیک کنید تا عملیات جیلبریک آغاز شود.در طی جیلبریک به هیچ وجه به دیوایس خود دست نزنید و تا به پایان نرسیدن جیلبریک صبور باشید.


pangu2_ui

پس از پایان جیلبریک مشاهده می کنید که اپلیکیشنی به نام Pangu روی دیوایس شما ظاهر شده است.تبریک می گوییم!دیوایس iOS شما هم اکنون جیلبریک شده است.

نرم افزار Pangu یک شبه سیدیا می باشد که با استفاده از آن می توانند بعضی از توییک های امنیتی مانند OpenSSH را نصب نمایید.


IMG_3217