تیلور سویفت دوباره در آگهی اپل موزیک

حدود 10 ماه پیش هیچکس فکر نمی‌کرد که تیلور سویفت تبدیل به شخصیت اصلی تبلیغات اپل موزیک شود. این ستاره 26 ساله به اپل اجازه نداد که آلبوم پرفروش ”1989” را روی اپل موزیک قرار دهد. تیلور از پرداخت نکردن حق امتیاز به هنرمندان بابت سه ماهه اول اکانت اپل موزیک که به صورت رایگان ارائه می‌شد، شاکی بود. استدلال اپل نیز این بود که وقتی آن‌ها هیچ درآمدی را برای این سه ماهه ندارند، چرا باید حق امتیاز پرداخت کنند؟

اما اپل پس از نامه‌ی سرگشاده تیلور تسلیم شد و این خواننده نیز اجازه پخش آلبوم خود را به این کمپانی داد. حال رابطه تیلور و اپل با یکدیگر خوب شده است و این خواننده آمریکایی در دومین تبلغ برای اپل موزیک نیز حاضر شده است. در تبلیغ اول تیلور در حال ورزش بود و از روی تردمیل به زمین می‌خورد.

در آگهی دوم تیلور در حال آماده شدن برای بیرون رفتن است و دسته‌ی “Getting Ready to Go Out” را از اپل موزیک انتخاب می‌کند. در این بخش به لیست پخش “Jukebox Hits: 00s Alternative Rock” می‌رود و آهنگ The Middle از Jimmy Eat World _گروه آلترناتیو راک آمریکایی_ را انتخاب می‌کند. آهنگی که در دوران راهنمایی گوش می‌کرده است. او در حالی که برای بیرون رفتن آماده می‌شود، این آهنگ را لب خوانی می‌کند. تیلور این تبلیغات را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

امکان قرار دادن این ویدیو در سایت نیست، در یوتیوب نیز اپل این ویدیو را بلاک کرده است.