تقاضا موجب افزایش تولید AirPods شده است

هدفون بی‌سیم اپل با نام AirPods با تاخیری تقریباً 2 ماهه روانه بازار شد. این محصول با تقاضای بالایی مواجه شده است که می‌تواند همین تاخیر در عرضه یکی از دلایل آن باشد. این هدفون برای دستگاه‌هایی که پورت 3.5 م.م ندارند، ضروری است؛ این بدان معناست که میلیون‌ها کاربر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشتریان بالقوه این محصول هستند. همه این شرایط باعث شده که مدیر عامل اپل نیز از موفقیت این محصول در مصاحبه اخیر خود بگوید.

تحویل AirPods به خریداران در حدود 6 هفته زمان می‌برد. اما گزارش منتشر شده از چین نشان می‌دهد که تامین کننده این محصول که شرکت Inventec می‌باشد با اضافه کاری در کارخانه شانگهای، تولید این محصول را افزایش داده است. این افزایش تولید به تعادل عرضه و تقاضا کمک خواهد کرد. اگر این گزارش درست باشد به زودی زمان تحویل محصول به مشتری کاهش می‌یابد.

AirPods اپل تنها با یک تپ با آیفون جفت سازی می‌شود. زمانی که این هدفون را در گوش خود قرار دهید با تشخیص سنسور دستگاه روشن می‌شود و با دوبار ضربه زدن به آن سیری فعال می‌گردد. AirPods با یک شارژ کامل تا 5 ساعت کار می‌کند و 15 دقیقه قرار دادن آن در قاب شارژ، انرژی پخش سه ساعت موسیقی به آن منتقل می‌شود. این محصول در کنار قاب خود برای 24 ساعت شارژ دارد.

AirPods ل با قیمت 159 دلار در فروشگاه اپل به فروش می‌رسد.

منابع: Digitimes, BGR