تعویض رایگان باتری آیفون 6s توسط اپل

اپل به تازگی اعلام کرده است که برخی از گوشیهای آیفون 6s به صورت تصادفی خاموش می‌شوند. این کمپانی گفته که این مشکل ایمنی کاربران را به خطر نمی‌اندازد و به قسمت کوچکی از گوشی‌های تولید شده در اکتبر و سپتامبر 2015 محدود می‌گردد. تمامی کاربرانی که این مشکل را تجربه کردند می‌توانند به صورت رایگان باتری خود را تعویض نمایند.

تمامی کاربرانی که این مشکل را دارند، می‌توانند با مراجعه به اپل استورها و مراکز خدمات مجاز، تلفن هوشمند خود را سرویس نمایند. البته باید دستگاه شما واجدالشرایط تعویض رایگان باتری باشد و تنها آيفون 6sهایی که در اکتبر و سپتامبر 2015 تولید شده‌اند شامل این طرح می‌گردند.

هفته گذشته انجمن مصرف کنندگان چین، گزارشاتی را از دارندگان آیفون 6s دریافت کرد که دستگاه‌های آن‌ها در حالی که حتی نیمی از شارژ آن‌ها باقی مانده است، خاموش می‌گردد. اپل گفته که این مشکل تنها برای کاربران چین نیست و این باتری‌های معیوب در آیفون 6sهای سراسر دنیا وجود دارد.

اپل مشخص کرده که تعداد بسیاری کمی از دستگاه‌های آیفون 6s ممکن است به صورت غیر منتظره خاموش شوند. این یک مشکل  ایمنی نیست، و تنها دستگاه‌های تولید شده در سپتامبر و اکتبر 2015 با شماره سریال‌های خاص را دربرمی‌گیرد.- اپل

منبع: وال استریت ژورنال