تصاویر ماهواره‌ای جذاب برای پس زمینه آیفون و آیپاد

در این پست 4 والپیپر جذاب برای آیفون و آیپاد قرار داده شده است، تصاویری بی نظیر از بافت‌های طبیعی کره‌ی زمین! این والپیپرها از تصاویر ناسا، آژانس فضایی اروپا (ESA) و مرکز علوم و نظارت منابع کره زمین (EROSC) تهیه شده‌اند. اطلاعات هر تصویر نیز درج شده است.

این تصاویر با کیفیت بسیار بالای قرار داده شده‌اند و حتی بر روی آیفون ۶s پلاس نیز وضوح لازم را دارند. دقت داشته باشید که تصاویری که در پست نمایش داده می‌شوند صرفاً برای پیش نمایش هستند و برای دانلود والپیپر در سایز اصلی باید از طریق لینک دانلود کنید.مطمئناً بهترین و ساده‌ترین روش برای تغییر محیط iOS بدون جیلبریک، عوض کردن تصاویر پس زمینه است که با مراجعه به این لینک می‌توانید والپیپرهای متنوعی را برای تمامی دستگاه‌ها دانلود نمایید.

1- Colorful Naukluft: این تصویر توسط آژانس فضایی اروپا (ESA) تهیه شده است. تصویر از غرب نامیب است، بیابانی ساحلی که در جنوب آفریقا قرار داد. قسمت اعظم این بیابان را پارک ملی نامیب دربر می‌گیرد. اینجا یکی از قدیمی‌ترین بیابان‌های دنیا است و دامنه‌ی کوه Naukluft نیز در همین مکان می‌باشد. تصویر در 28 ژانویه 2016 ثبت شده است.

1Colorful-Naukluft-iPhone-Wallpaper-WLPPR-543x1024دانلود

2- Empty Quarter: این تصویر توسط مرکز علوم و نظارت منابع کره زمین (EROSC) تهیه شده است. تصویر از ربع‌الخالی است، یکی از بزرگترین صحراهای شنی که قسمت‌هایی از کشورهای عربستان، یمن، عمان و امارات را تشکیل داده است. قسمتی از تصویر سایه ابرها است که مشاهده می‌شود.

2Empty-Quarter-iPhone-Wallpaper-WLPPR-543x1024دانلود

3- Fingerprints of Water on the Sand: تصویر سوم توسط ناسا منتشر شده است، فضانوردی به نام Kjell Lindgren در 11 نوامبر و در حالی که داشته از ایستگاه بین المللی فضایی دیده می‌کرده، تصویر را گرفته است. تصویر از عمان است، حدود 20 کیلومتری غرب به شمال غربی شهرستان حمرا .

Fingerprints-of-Water-on-the-Sand-iPhone-Wallpaper-WLPPR-543x1024دانلود

4- Earth Art in Northwestern Australia: این تصویر نیز توسط ناسا منتشر شده است. فضانوردی به نام Jeff Williams این تصویر را از سواحل استرالیا در 29 مارس 2016 هنگام بازدید از ایستگاه فضایی بین المللی ثبت کرده است.

2Earth-Art-in-Northwestern-Australia-iPhone-Wallpaper-WLPPR-543x1024دانلود

همچنین ببینید:والپیپر، تصاویر ماهواره‌ای خارق‌العاده از زمین برای آیفون و آیپاد

منبع: iDB